Deser lodowy McFlurry z Mieszanką Wedlowską to najnowsza oferta przygotowana wspólnie przez McDonald’s® oraz Wedla. Propozycja ta to kolejny, bardzo dobrze przyjęty przez polskich konsumentów, efekt ponad rocznej współpracy obu marek.

LOTTE Wedel i McDonald’s Polska wprowadziły na rynek nową, wspólną propozycję deserową. To najnowszy smak lodów McFlurry z Mieszanką Wedlowską. Wraz z nadchodzącą wiosną ma on szanse podbić podniebienia Polaków. To kolejna oferta deserowa obu marek. W ramach dotychczasowej, blisko rocznej współpracy, w menu sieci restauracji McDonald’s znalazły się dotychczas lody McFlurry z Torcikiem Wedlowskim oraz McFlurry z Chałwą Królewską. Wyniki sprzedaży tych produktów wyraźnie pokazały, że polski konsument docenia umiejętne połączenie wysokiej jakości i walorów smakowych lodów McDonald’s i tradycyjnych produktów z oferty Wedla. McFlurry z Mieszanką Wedlowską są dostępne we wszystkich lokalach sieci McDonald’s w całej Polsce.
 
„Firma McDonald’s przykłada bardzo dużą wagę do odpowiedniego doboru dostawców i partnerów biznesowych. Wynika to przede wszystkim z wysokich standardów jakościowych, jakie spełniać muszą nasze produkty. Wymusza to wyśrubowane wymogi jakościowe w stosunku do surowców i półproduktów wykorzystywanych w naszych restauracjach. Dlatego współpracujemy wyłącznie z firmami oferującymi najlepsze produkty, o ugruntowanej pozycji rynkowej, doskonale rozpoznawalnymi wśród polskich konsumentów.” – mówi  Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald’s Polska. „Decydując się na współpracę z LOTTE Wedel wiedzieliśmy, że firma ta spełnia wszystkie te kryteria. Miniony rok potwierdził tę opinię i umocnił nas w przekonaniu, że decyzja o współpracy była słuszna. W przypadku kooperacji z Wedlem nie bez znaczenia był też fakt, że jest to znakomita polska marka z wieloletnią tradycją, partner biznesowy godny  najwyższej rekomendacji – dodaje Krzysztof Kłapa.

Jak podkreśla Magdalena Kołodziejska, Kierownik Komunikacji LOTTE Wedel, współpraca            z siecią restauracji McDonald’s jest kolejnym krokiem na drodze realizowania misji firmy. „Wedel od ponad 160 lat niezmiennie dostarcza poprzez swoje produkty prawdziwej przyjemności. Nasze słodycze od zawsze towarzyszą Polakom na co dzień i od święta. Dlatego współpraca z tak znaną i uwielbianą przez Polaków marką, jak McDonald’s, jest dla nas naturalnym wyborem. Dotychczasowe działania obu marek okazały się bardzo owocne dlatego jesteśmy przekonani, że i najnowsza propozycja, zachwyci konsumentów. Jednocześnie już teraz możemy obiecać, że wspólnie z McDonald’s w najbliższym czasie jeszcze nie raz zaskoczymy nowymi propozycjami”.



E. Wedel to najsilniejsza czekoladowa marka w Polsce, która od ponad 160 lat dostarcza swoim konsumentom radość i przyjemność płynącą z intensywnego i głębokiego smaku najlepszej jakości czekolady. W portfolio marki znajdują się m.in. takie słodycze, jak Ptasie Mleczko®, Mieszanka Wedlowska, czekolady, ciastka, wafle     i batony. Od września 2010 roku, Wedel jest częścią japońskiej Grupy LOTTE, która jest międzynarodowym koncernem, założonym w 1948 roku, początkowo specjalizującym się w sektorze gum do żucia. Obecnie Grupa działa w różnych dziedzinach biznesu, włączając w to sektor spożywczy, słodyczy, handlu, podróży i turystyki, chemiczny, rynek budowlany oraz finansowy.
Więcej informacji na www.wedel.pl oraz www.czekolada.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj