Rusza program szkoleniowy, który przygotuje pracowników Hoop Polska do realizacji ambitnych celów,  jakie firma stawia sobie na najbliższe lata.
 

Strategia Hoop Polska zakłada  w ciągu następnych kilku lat uzyskanie pozycji jednego z trzech największych graczy w każdej z kategorii napojów bezalkoholowych na rynku.

–  Aby osiągnąć nowe cele,  nadszedł czas na kompleksowe efektywne działania – mówi Prezes Martin Mateáš. – Dlatego uruchamiamy projekt szkoleniowy, który od teraz do kwietnia 2013 r. obejmie ponad 600 pracowników ze wszystkich działów i zakładów Hoop Polska.
 
Pracownicy zakładów produkcyjnych będą się uczyć, jak lepiej koncentrować się na celach i sprawniej zarządzać czasem pracy oraz podnosić jakość współpracy w zespołach. Trening handlowców będzie skoncentrowany na kompetencjach negocjacyjnych oraz nastawieniu na klienta. Pracownicy administracji będą rozwijać swoją orientację na cele, a marketing –  kreatywność i myślenie koncepcyjne.
 
– Projekt szkoleniowy zakrojony na tak szeroką skalę to szansa nie tylko dla firmy, ale dla każdego z jej pracowników – mówi Dyrektor Personalny Hoop Polska Katarzyna Gutmańska. – Nowe umiejętności ułatwią pracownikom realizację ich indywidualnych celów i wyznaczonych zadań, ściśle związanych ze strategią i wizją firmy.
 
Szczególne miejsce w projekcie zajmują pracownicy, którzy przekroczyli wiek 45 lat. Będą mogli skorzystać z indywidualnego doradztwa zawodowego, które ułatwi im czerpanie satysfakcji z pracy i pozostanie aktywnymi zawodowo, tak długo jak zechcą.

W zakładach produkcyjnych w Grodzisku Wielkopolskim, Bielsku Podlaskim i Kutnie rozpoczął się właśnie projekt badawczy (seria indywidualnych wywiadów), który pozwoli zidentyfikować potrzeby rozwojowe pracowników po 45 roku życia. Raport z badania zostanie opublikowany w  miesiącach letnich.
 
W maju i czerwcu br. rozpoczną się szkolenia dla pracowników zakładów produkcyjnych. Tuż po wakacjach szkoleniami zostaną objęci pracownicy Działu Sprzedaży.
 
 
– Pierwszych rezultatów szkoleń w zakładach produkcyjnych spodziewamy się już pod koniec wakacji – mówi Małgorzata Kosińska-Wencław, odpowiedzialna za projekt w firmie Hoop Polska – Będziemy badać zmiany w sposobie działania przeszkolonych pracowników i  poprawę  wskaźników biznesowych.

Projekt szkoleniowy jest współfinansowany przez Europejski Fundusz Społeczny. Szkolenia prowadzą dla Hoop Polska firmy DOOR Group oraz ISB Consulting.
 


Hoop Polska Sp. z o.o. wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia blisko 750 pracowników.   

Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik,  napój gazowany i niegazowany Fruti, syropy Paola o intensywnym smaku dojrzałych owoców, napój energetyzujący R20 oraz krystalicznie czyste  wody: mineralną Arctic i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels.

Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z o.o jest Martin Mateáš. W skład zarządu wchodzi również Simona Nováková – Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy spółki oraz Członkowie Zarządu: Marek Kmiecik – Dyrektor Marketingu i Rene Nowotny – Dyrektor Operacyjny.

HOOP Polska
Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj