Płacąc w  sklepowej kasie oznakowanej symbolem „Wygodne Rachunki” na przykład za ser, masło lub buty, można jednocześnie zapłacić rachunek za prąd pod warunkiem, że ma się przy sobie oryginalną fakturę. Takie udogodnienie proponuje od niedawna swoim klientom największy w Polsce sprzedawca energii elektrycznej, PGE Obrót S.A.

Obsługa płatności za energię trwa kilka sekund, co wynika z automatycznego odczytu w kasie sklepowej danych zawartych w kodzie kreskowym  znajdującym się na rachunku.

– Taka forma płatności to nowoczesne podejście do oczekiwań klienta, który szybko i sprawnie chce uregulować  swoje należności – mówi Alicja Rutkowska, Wiceprezes Zarządu PGE Obrót S.A.

Tego rodzaju zapłata faktury za energię jest możliwa dla klientów, którzy pojawiają się w: TESCO, KAUFLAND, POLSKA MARKETY, PIOTR i PAWEŁ, i placówkach  Pekao  SA.

Dużym udogodnieniem dla klientów jest fakt, że mogą zapłacić za energię przy okazji robienia zakupów.
Środki wpłacone w punkcie „Wygodne Rachunki” zostają objęte gwarancją Banku Pekao SA. Opłacając rachunek w punkcie kasowym, klient otrzymuje paragon potwierdzający dokonanie zapłaty.

Piotr Wróbel
Specjalista  ds. Public Relations
piotr.wrobel@gkpge.pl, tel. (17) 865 6124; 691911 525


PGE Obrót S.A. z siedzibą w Rzeszowie wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE – największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowej. Spółka obsługuje ponad pięć milionów odbiorców energii elektrycznej – firm, instytucji i gospodarstw domowych. Podstawowym celem strategii marketingowej PGE Obrót SA jest stałe doskonalenie standardów obsługi klienta, poprzez wdrażanie nowoczesnych rozwiązań i stałą poprawę jakości świadczonych usług oraz dostosowanie oferty do zmieniających się potrzeb klientów i wymogów rynku. Spółka dąży do rozszerzenia oferty świadczonych usług w oparciu o produkty PGE.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj