Ruszył oficjalny profil MAKRO Cash & Carry Polska na Facebooku. Użytkownicy portalu znajdą tu wiele ciekawych informacji, m.in. aktualną ofertę i promocje, a także inne materiały przydatne dla profesjonalnych klientów, szczególnie z sektora HoReCa i handlu tradycyjnego.

Firma na swoim fanpage’u zamieszcza również filmiki z relacjami ze szkoleń oferowanych przez MAKRO wraz z poradami specjalistów, a także na bieżąco odpowiada na pytania internautów. W ostatnim czasie fani marki mogli m.in. zapoznać się z trickami w przygotowywaniu kawy autorstwa profesjonalnego baristy czy poznać zwycięzców konkursu „Pomysłowy Przedsiębiorca”, którego współorganizatorem było MAKRO. W dłuższej perspektywie, dzięki obecności na Facebooku i w innych mediach społecznościowych, MAKRO Cash & Carry chce jeszcze lepiej wspierać swoich profesjonalnych klientów.

MAKRO Cash & Carry postrzega media społecznościowe jako cenny pakiet kanałów komunikacji ze swoimi profesjonalnymi klientami i opinią publiczną. Dzięki portalom społecznościowym marka taka jak MAKRO ma szansę na zmniejszenie dystansu pomiędzy nią a jej otoczeniem i na zaangażowanie się w dialog. Komentarze i opinie zamieszczone na profilu są szczególnie ważne w przypadku takiej spółki jak nasza, która w swojej wizji koncentruje się na potrzebach poszczególnych grup profesjonalnych klientów, aby zapewnić najlepsze rozwiązania dostosowane do ich indywidualnych potrzeb – mówi Magdalena Figurna, Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej MAKRO Cash & Carry Polska.

Firma, w ramach działań w mediach społecznościowych, jest również obecna na You Tube i Blipie.
Profil MAKRO na Facebooku jest dostępny pod adresem internetowym:
 

http://www.facebook.com/home.php#!/MAKROPolska

Kanał MAKRO na You Tube:

http://www.youtube.com/user/MAKROcashANDcarry

Profil MAKRO na Blipie:

http://makropolska.blip.pl

 



MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnego MAKRO Centrum Rozwoju Firm w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku; posiada obecnie 33 hale (w tym 4 hale mniejszego formatu – MAKRO Punkt w Tarnowie, Lesznie, Słupsku i Radomiu). Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronie www.makro.pl

            

METRO/MAKRO Cash & Carry działa w 30 krajach świata. Firma jest właścicielem około 670 hal samoobsługowego handlu hurtowego, zatrudnia ponad 100 000 pracowników na całym świecie, a w 2009 roku osiągnęła obrót w wysokości 31 miliardów Euro. METRO/MAKRO Cash & Carry jest siecią dystrybucyjną koncernu METRO Group, jednej z największych firm w branży handlowej na świecie. W 2009 roku obrót METRO Group wyniósł ponad 66 miliardów Euro. Firma ta zarządza ponad 2100 obiektami handlowymi w 32 krajach świata oraz zatrudnia około 300 000 pracowników. W skład METRO Group wchodzą niezależnie działające sieci – poza METRO/MAKRO Cash & Carry są to: Real (hipermarkety), Media Markt oraz Saturn (liderzy wśród europejskich centrów z elektroniką użytkową) i Galerie Kaufhof (domy handlowe). Więcej informacji można znaleźć na stronie www.metrogroup.de.

MAKRO Cash & Carry
WIĘCEJ INFORMACJI MAKRO Cash & Carry Polska (PRESS BOX)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj