Ruszyła kolejna kampania Link4. Promuje ona nowy produkt ubezpieczyciela – Ubezpieczenie od kradzieży.

Reklamy mają charakter produktowy oraz sprzedażowy. Główny nacisk został położny na prezentację nowego produktu, jakim jest ubezpieczenie od kradzieży.

Kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie nowego produktu obejmuje telewizję, prasę, radio oraz internet. Spoty w wersji 30- i 15-sekundowej pojawią się w stacjach ogólnopolskich oraz wybranych kanałach tematycznych.

Dodatkowo prowadzone będą też aktywności w prasie – m.in. w dziennikach ogólnopolskich, lokalnych, TV guideach oraz w radiu. W internecie produkt wspierany jest przez akcje mailingowe oraz bannerowe na głównych portalach.

Pomysł kreatywny kampanii należy do agencji Ogilvy. Zakupem mediów oraz planowaniem zajął się Starcom.

A. Świderska

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj