Agencja interaktywna Eskadra Opcom jest odpowiedzialna za globalną kampanię internetową wprowadzającą Made for Men… nowy zapach marki Bruno Banani, należącej do portfolio Procter & Gamble. Kampania rozpoczęła się 1 lutego br. i obejmowała uruchomienie strony internetowej flirt-commando.com oraz powiązanego z nią konkursu w szeregu państw europejskich: Austrii, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, Finlandii, Holandii, Niemczech, Norwegii,

Agencja interaktywna Eskadra Opcom jest odpowiedzialna za globalną kampanię internetową wprowadzającą Made for Men… nowy zapach marki Bruno Banani, należącej do portfolio Procter & Gamble.

Kampania rozpoczęła się 1 lutego br. i obejmowała uruchomienie strony internetowej flirt-commando.com oraz powiązanego z nią konkursu w szeregu państw europejskich: Austrii, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, Finlandii, Holandii, Niemczech, Norwegii, Polsce, Rosji, Szwajcarii, Szwecji, Słowacji, Słowenii, na Ukrainie, Węgrzech i w Hiszpanii.

Flirt Commando to interaktywna gra oparta o video, z szeregiem pięknych modelek w rolach głównych. Użytkownicy biorą udział w misji treningowej, by po jej przejściu dowiedzieć się, że to dopiero początek. W prawdziwych zmaganiach mogą zmierzyć się podczas Flirt Campu – reality show, w konwencji wojskowego obozu szkoleniowego, który rozegra się na słonecznej Ibizie w drugiej połowie roku.

Do podstawowych celów klienta należało wygenerowanie zaangażowania wśród konsumentów i liderów opinii oraz zbudowanie długoterminowej obecności marki bruno banani w internecie.


A. Świderska

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj