„A TY ZA KIM JESTEŚ?” – pod tym hasłem, spójnym z najnowszą kampanią telewizyjną, 1 maja br. ruszyła piłkarska akcja promocyjna marki Carlsberg. W ramach akcji fani piłki nożnej mają okazję wygrać oryginalne koszulki ulubionych reprezentacji, którym kibicują podczas najbliższych Mistrzostw! Kupując promocyjne opakowania Carlsberga można także wygrać nagrodę główną – wyjazd dla zwycięzcy i dwójki jego przyjaciół, do kraju ulubionej reprezentacji. Akcja potrwa do 11 lipca br.

„A TY ZA KIM JESTEŚ?” – pod tym hasłem, spójnym z najnowszą kampanią telewizyjną, 1 maja br. ruszyła piłkarska akcja promocyjna marki Carlsberg.

W ramach akcji fani piłki nożnej mają okazję wygrać oryginalne koszulki ulubionych reprezentacji, którym kibicują podczas najbliższych Mistrzostw! Kupując promocyjne opakowania Carlsberga można także wygrać nagrodę główną – wyjazd dla zwycięzcy i dwójki jego przyjaciół, do kraju ulubionej reprezentacji. Akcja potrwa do 11 lipca br.

Promocja jest częścią kompleksowej akcji Carlsberga pod hasłem „A Ty za kim jesteś”. Akcji towarzyszy m.in. kampania internetowa prowadzona na portalu www.onet.pl, na którym marka Carlsberg jest sponsorem sekcji piłkarskiej, oraz na portalu społecznościowym Facebook, gdzie Carlsberg ma już swoje konto.

Autorem nowej, towarzyszącej promocji, odsłony strony internetowej marki www.carlsberg.pl jest agencja interaktywna Byss. Za kompleksową obsługę techniczną promocji, jak też obsługę prawną odpowiada agencja Euro RSCG Marketing House. Autorem kreacji oraz strategii promocji akcji „A Ty za kim jesteś?” jest Saatchi&Saatchi Polska. Agencja jest również autorem projektów graficznych promocyjnych opakowań Carlsberga i materiałów POS wspierających akcję w punktach sprzedaży.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj