Rusza nowa kampania wizerunkowa Canal+ „3 razy 500+”, której celem jest wzmocnienie wizerunku stacji. W kampanii zostaną wykorzystane równocześnie telewizja, prasa i internet. Emisja reklam została zaplanowana do końca sierpnia. 30-sekundowy sport wizerunkowy zostanie wyemitowany w dniach 9 – 31 sierpnia na antenie takich stacji, jak TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN7, TVN Style, TVN Meteo, TVN Turbo, Polsat Sport oraz kanałów z pakietu Discovery. Reklamy prasowe
Rusza nowa kampania wizerunkowa Canal+ „3 razy 500+”, której celem jest wzmocnienie wizerunku stacji.
W kampanii zostaną wykorzystane równocześnie telewizja, prasa i internet.
Emisja reklam została zaplanowana do końca sierpnia. 30-sekundowy sport wizerunkowy zostanie wyemitowany w dniach 9 – 31 sierpnia na antenie takich stacji, jak TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN7, TVN Style, TVN Meteo, TVN Turbo, Polsat Sport oraz kanałów z pakietu Discovery. Reklamy prasowe ukażą się przede wszystkim w tv guideach (Tele Tydzień, To&Owo, Tele Świat, TV 14, Tele Tydzień, Gazeta Telewizyjna), ale również w Forbsie i Newsweeku. Zaplanowana została również obecność w internecie: reklamy ukażą się w dniach od 9 do 29 sierpnia na Interia.pl, Onet.pl, nk.pl, tvn24.pl, wp.tv, ipla.pl, vod.onet.pl, Filmweb.pl oraz Google.pl.
Równolegle do kampanii wizerunkowej Canal+ trwa kampania sprzedażowa Cyfry+, która opiera się na sportowej ofercie Canal+.
Hasłem kampanii jest „Pokażemy klasę”. Reklamy zachęcają do skorzystania z promocji przygotowanej specjalnie na rozpoczęcie nowego sezonu Ekstraklasy, w ramach której klient może otrzymać 40 proc. rabat na opcję Canal+ przez 10 miesięcy oraz 40 proc. rabat na pakiety Cyfry+ na okres do 5 miesięcy. W kampanii wykorzystano prasę (To&Owo, Tele Magazyn, Gazeta Telewizyjna) oraz internet.
Obie sierpniowe kampanie przygotowała dla Canal+ Cyfrowy agencja Change Communications.
JK
Zobacz także:
– Grander Texas poszukiwany listem gończym
– Kontrowersyjna kampania „Zimny Lech” Lechowi nie zaszkodzi
– BizOn media w serwisie Polityka