Rok 2012 powoli dobiega końca i można go już dziś uznać za bardzo udany czas dla Amiki. Posypały się nagrody.

2012 to rok wyjątkowych nagród dla Amiki, w tym bodaj najważniejszej w historii – best of the best: nagrody za najlepszy na świecie design, przyznanej piekarnikowi Zen. Otworzył on nowy rozdział w dziejach sprzętu AGD produkowanego w Polsce. Teraz to nie człowiek ma się dopasować do technologii, czyli użytkownik do urządzenia, ale na odwrót – urządzenie zostało pomyślane tak, aby stanowiło odpowiedź na oczekiwania użytkownika, aby technologia była zgodna z potrzebami człowieka i jego wyobrażeniami o domu jako spokojnej, bezpiecznej przystani.

O tym, że nagroda red dot w 2012 roku nie była przypadkiem, świadczą inne wyróżnienia, choćby poprzednie – z 2011: red dot honourable mention dla piekarnika Integra, a także polskie nagrody must have, jakie zdobyły zarówno Integra, jak i Zen. Znaczące osiągnięcia otwierają wiele drzwi i okien na świat. Dzięki must have wyróżnione produkty Amiki mogły zostać zaprezentowane na wystawie „must have from Poland” podczas targów w Mediolanie – największego i najbardziej prestiżowego wydarzenia w dziedzinie projektowania, odbywającego się w samym centrum światowego designu.

Deszcz nagród dla Amiki nie jest czymś wyjątkowym – jak deszcz na pustyni, ale premią za wyjątkowe osiągnięcia. Marka wielokrotnie nagradzana przyciągała uwagę już wcześniej. Między innymi została uhonorowana nagrodą w kategorii Kuchnie konkursu „Produkt roku 2010”, organizowanego przez brytyjski magazyn „Get Connected”. W badaniach satysfakcji użytkowników AGD na rynku polskim Amica od kilku lat otrzymuje złotą statuetkę i tytuł The Most Trusted Brand, Marki Godnej Najwyższego Zaufania w kategorii Urządzenie AGD. Firmę docenili także fachowcy, bowiem Amica ma na swoim koncie szereg innych cennych nagród, w tym tak prestiżowych jak Nagroda Gospodarcza Prezydenta Rzeczypospolitej dla najlepszego polskiego przedsiębiorstwa, Godło Teraz Polska i Złoty Grosz.

Wszystkie tegoroczne i starsze wyróżnienia Amiki najlepiej świadczą o tym, że nie tylko wśród konsumentów, ale również w kategorii B2B firma posiada silną pozycję, należy do najbardziej rozpoznawalnych marek i cieszy się uznaniem specjalistów. Warte podkreślenia jest to, że w ostatnim czasie coraz większy podziw i szacunek Amica zyskuje za granicą.

sans-serif; font-size: 12px; font-style: normal; font-variant: normal; letter-spacing: normal; line-height: 18px; orphans: 2; text-align: left; text-indent: 0px; text-transform: none; white-space: normal; widows: 2; word-spacing: 0px; background-color: #ffffff”>Amica
WIĘCEJ INFORMACJI Z FIRMY AMICA WRONKI S.A. (PRESS BOX)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj