W zeszłym roku Google wprowadziło do AdWordsów kilka nowych funkcji dla sprzedawców, pod nazwą Product Extension ( Rozszerzenia Produktów). Jedną z nowych możliwości było dołączanie cen oraz zdjęć sprzedawanych towarów do wyświetlanych reklam aby bardziej zachęcić potencjalnych klientów do zakupu danego produktu. Od zeszłego tygodnia dostępne jest kolejne rozszerzenie dla „e-commerca”, wyświetlające ocenę oraz opinię sklepu wystawione przez
W zeszłym roku Google wprowadziło do AdWordsów kilka nowych funkcji dla sprzedawców, pod nazwą Product Extension ( Rozszerzenia Produktów).
Jedną z nowych możliwości było dołączanie cen oraz zdjęć sprzedawanych towarów do wyświetlanych reklam aby bardziej zachęcić potencjalnych klientów do zakupu danego produktu.
Od zeszłego tygodnia dostępne jest kolejne rozszerzenie dla „e-commerca”, wyświetlające ocenę oraz opinię sklepu wystawione przez użytkowników w reklamach kontekstowych w postaci ilości gwiazdek oraz linku z liczbą opinii na temat sklepu. Aby móc skorzystać z powyższego rozszerzenia w reklamie AdWords, nasz sklep musi znajdować się w bazie Google Product Search i liczyć minimum 4 gwiazdki oraz 30 opinii. Jak podaje Google na swoim AdWordsowym blogu, kliknięcia w link z opiniami są bezpłatne.
Na chwilę obecną nowa opcja w Reklamach Google, dostępna jest jedynie w wyszukiwarce globalnej (Google.com).
Michał Burzynski
Zobacz także:
– ARBOinteractive oferuje reklamę w grach
– Google szykuje nam Facebook killera – Google Me
– Bing rośnie w siłę, czas na pozycjonowanie?