Sieć sklepów meblowych Abra ruszyła kampania reklamową w prasie, radiu i telewizji, połączoną z wyprzedażami i promocjami. Trwającą do końca sierpnia kampanię reklamową pod hasłem „Wakacyjna akcja Abra” przygotowała agencja Heads Advertising, wspólnie z działem marketingu ABRA. Kampania telewizyjna potrwa do końca sierpnia i obejmuje takie kanały jak: TVP 1, TVP 2 i telewizję Polsat. Spoty radiowe emitowane są w radiu ZET i RMF FM.

Sieć sklepów meblowych Abra ruszyła kampania reklamową w prasie, radiu i telewizji, połączoną z wyprzedażami i promocjami.

sklepy meblowe abraTrwającą do końca sierpnia kampanię reklamową pod hasłem „Wakacyjna akcja Abra” przygotowała agencja Heads Advertising, wspólnie z działem marketingu ABRA.

Kampania telewizyjna potrwa do końca sierpnia i obejmuje takie kanały jak: TVP 1, TVP 2 i telewizję Polsat. Spoty radiowe emitowane są w radiu ZET i RMF FM.

Reklama w formie insertów obejmuje prasę telewizyjną i kobiecą m.in. magazyny: Tele Tydzień, Przyjaciółka, Tina. Dodatkowo we wszystkich miastach, w których znajdują się sklepy Abra, w nakładzie ponad 2 mln sztuk dystrybuowane są specjalne katalogi z promocyjną ofertą firmy.
mediarun

JK

Zobacz także:

Samuraj i indianin reklamują bank

Ekologiczna kampania dla Ministerstwa Środowiska

Suzuki w nowym serialu TVP

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj