Sieć sklepów meblowych Abra ruszyła kampania reklamową w prasie, radiu i telewizji, połączoną z wyprzedażami i promocjami. Trwającą do końca sierpnia kampanię reklamową pod hasłem „Wakacyjna akcja Abra” przygotowała agencja Heads Advertising, wspólnie z działem marketingu ABRA. Kampania telewizyjna potrwa do końca sierpnia i obejmuje takie kanały jak: TVP 1, TVP 2 i telewizję Polsat. Spoty radiowe emitowane są w radiu ZET i RMF FM.
Sieć sklepów meblowych Abra ruszyła kampania reklamową w prasie, radiu i telewizji, połączoną z wyprzedażami i promocjami.
Trwającą do końca sierpnia kampanię reklamową pod hasłem „Wakacyjna akcja Abra” przygotowała agencja Heads Advertising, wspólnie z działem marketingu ABRA.
Kampania telewizyjna potrwa do końca sierpnia i obejmuje takie kanały jak: TVP 1, TVP 2 i telewizję Polsat. Spoty radiowe emitowane są w radiu ZET i RMF FM.
Reklama w formie insertów obejmuje prasę telewizyjną i kobiecą m.in. magazyny: Tele Tydzień, Przyjaciółka, Tina. Dodatkowo we wszystkich miastach, w których znajdują się sklepy Abra, w nakładzie ponad 2 mln sztuk dystrybuowane są specjalne katalogi z promocyjną ofertą firmy.
JK
Zobacz także:
– Samuraj i indianin reklamują bank
– Ekologiczna kampania dla Ministerstwa Środowiska