Boom na wideorecenzje w sieci
Szukając informacji o nowych produktach konsumenci chcą wiedzieć, jak zakup będzie się sprawował w praktyce. Czy wiedzę tę nabędą z informacji prasowych, wystylizowanych zdjęć...
Jak prowadzić komunikację w obliczu katastrofy w firmie?
Strata przychodu, podważenie wiarygodności w oczach klientów, ryzyko utraty reputacji – to tylko część konsekwencji, z jakimi może spotkać się firma w obliczu awarii...
Zmiany w zasiłku chorobowym
Od 1 stycznia 2011 r. pracownik, który ukończył 50. rok życia, dostanie miesięczny zasiłek chorobowy za okres pobytu w szpitalu od 15. do 33....
Finansowanie innowacyjnych pomysłów – Akcelerator EIT+
O tym czym jest innowacyjny pomysł, jak pozyskać fundusze na rozwój pomysłów w obszarach bio i nanotechnologii, na co zwraca się największą uwagę przy...
Voicemail przyszłością reklamy?
Wykorzystywanie wizerunku osób znanych ze szklanego ekranu do promocji firmy to dziś nie nowość. Z telewizyjnych reklam, stron gazet, portali internetowych uśmiechają się do...
Masz pomysł na biznes? Naucz się go sprzedawać!
Dobry pomysł może być początkiem pełnej sukcesów przygody z biznesem. Oczywiście, jeśli uda się go zrealizować. Istnieje wiele istotnych elementów, o których należy pamiętać...
Sklep internetowy – jak uatrakcyjnić ofertę?
Prowadzący e-sklep przedsiębiorcy często zadają sobie pytanie, dlaczego klienci wybierają konkurencyjny sklep, mimo iż oni mają taki sam asortyment i niższe ceny. Co sprawia,...
Jak założyć biznes w Internecie?
Internet jest wspaniałym instrumentem do prowadzenia różnego rodzaju działalności gospodarczej. Jego zalety znane są nie od dziś. Możliwość dotarcia do nieograniczonej liczby odbiorców z...