Dlaczego Polacy nie mają z kim współdziałać w sferze biznesowej
Według najnowszych danych opublikowanych przez CBOS, ponad połowa zbadanych respondentów (55 proc.) twierdzi, że nie ma z kim współdziałać w sferze biznesowej. Konfrontując te...
Dlaczego Polacy nie współdziałają w sferze biznesowej
Według najnowszych danych opublikowanych przez CBOS, ponad połowa zbadanych respondentów (55 proc.) twierdzi, że nie ma z kim współdziałać w sferze biznesowej. Konfrontując te...
Lekarze już nie wyjeżdżają za granice
Jak pokazują badania zlecone przez Naczelną Radę Lekarską pięciokrotnie spadła liczba lekarzy szukających się do pracy za granicą. Jeśli tam się wybierają to na...
Udany event kluczem do sukcesu?
Firmowe spotkania okolicznościowe, czyli eventy to jedne z najbardziej skutecznych sposobów integracji pracowników, klientów i potencjalnych klientów firmy. Pozwalają poznać się bliżej nie tylko...
Odporność kryzysowa Polski to zasługa MŚP
Polska, jako jedyny kraj w Unii Europejskiej odnotowała wzrost gospodarczy w czasie, kiedy w reszcie Europy szalał kryzys. Choć w raportach europejskich instytucji nie...
Skuteczne sposoby na dłużników
Obecnie coraz więcej polskich firm boryka się z problemem zatorów płatniczych. Jest to jeden z poważniejszych problemów stojących na drodze rozwoju firmy. Aby znaleźć...
Smacznie dla oka, kusząco dla portfela – przepis na skuteczny mailing
E-mail marketing, inaczej mailing, to podstawowe narzędzie kampanii reklamowych rozgrywających się w internecie oraz mocne wsparcie kampanii prowadzonych w pozostałych mediach. Może generować...
Reprezentacja to nie koszt firmy
Prowadzenie działalności gospodarczej związane jest niejednokrotnie z koniecznością poniesienia wielu wydatków, także tych przeznaczonych na reklamę oraz reprezentację. Działania te mają na celu...