Zarządzanie firmą to spore wyzwanie i wymaga od nas nie tylko nerwów ze stali, ale też elastyczności i umiejętności korzystania z rozwiązań dostępnych na rynku. Szczególnie wrażliwą kwestią są relacje i komunikacja z klientami. Bez względu na to, w jakiej branży działasz, dobry i rzeczowy kontakt z klientami to ogromna część sukcesu. Nowoczesna technologia daje nam dziś mnóstwo możliwości i szansę na dynamiczny rozwój, nawet dla małych firm. Czy umiemy z tych możliwości skutecznie skorzystać? Niestety, nie zawsze jest to takie proste, jak się wydaje, a wiele kanałów komunikacyjnych zapewnia nam wiele szans, ale też niesie ze sobą trudności w zarządzaniu nimi. Nie łatwo o pomyłkę, ominięty email, nieodebrany telefon lub zdublowane działania.

Drobiazgowo opracowany system działania


Wychodząc naprzeciw tym wyzwaniom, powstał kompleksowy system Thulium, który w efektywny i przejrzysty sposób ułatwi Ci zarządzanie swoją firmą. Bez problemu rozdzielisz zadania, określisz sposób załatwiania sprawy i zanalizujesz jego wykonanie. Dzięki wykorzystaniu potencjału, jaki drzemie w pracy zespołowej, system Thulium zapewni Ci całościową obsługę klientów na wszystkich kanałach komunikacyjnych. Prywatne skrzynki mailowe nie dają rzeczowej kontroli na przepływem korespondencji między Twoja firmą, a klientami. Helpdesk Thulium zbiera to wszystko w jednym miejscu, systematyzuje i daje możliwość wglądu w sposób, w jaki zarządzany jest dany problem. Z łatwością przeniesiesz zadania między pracownikami, a szybki przepływ informacji zapewni odpowiedni poziom i ciągłość obsługi.

Sprawny system ticketowy


Jednym z filarów narzędzia Thulium jest system obsługi zgłoszeń, opierający się na ticketach, czyli zadaniach przypisanych danemu pracownikowi. Dzięki temu oprogramowaniu wszystko zebrane jest w jednym miejscu – cała historia kontaktu danego klienta z waszą firmą, czaty, firmowy Messenger, emaile. System obsługi zgłoszeń Thulium przypisuje zadanie do danego pracownika, dzięki czemu praca staje się przejrzysta i szybsza. Każdy wie, jakie jest jego zadanie i co ma robić. Automatyczne rozpoznanie klienta i całościowa historia kontaktu ułatwiają rozwiązanie sprawy, z którą się on do was zgłasza. W razie nieobecności danego pracownika wygodnie przekażesz ticket komuś innemu, bez obaw o poziom obsługi klienta.

Trzymaj rękę na pulsie


System obsługi zgłoszeń daje Ci możliwość na bieżąco obserwować, kto nad czym pracuje i jaki jest postęp pracy nad danym zadaniem. Masz dostęp do informacji, kto i jak długo czeka, możesz skierować pracownika do bardziej niecierpliwego klienta lub zająć się w pierwszej kolejności tym, który ma wyjątkowy problem do rozwiązania. Masz pod ręką dostęp do historii rozmów, pytań klienta, korespondencji, ale także umów lub wysyłanych mu ofert. System obsługi zgłoszeń ułatwia Ci określanie priorytetów, skuteczne i szybkie rozpatrywanie zgłoszeń oraz pewność, że uwaga jest skupiona na najważniejszych kwestiach. Bardzo istotny jest także ułatwiony przepływ informacji między pracownikami dzięki niewidocznym dla klienta komentarzom wewnętrznym oraz komfortowemu przekazywaniu spraw pomiędzy pracownikami. Stały dostęp do informacji umożliwi Ci także rzeczową analizę i wyciąganie odpowiednich wniosków na przyszłość.

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj