Identyfikacja wizualna firmy
Tożsamość firmy są to cele, treści oraz idee, które przedsiębiorstwo chce przekazać otoczeniu. Istotnym składnikiem tworzenia strategii relacji firmy z otoczeniem jest jej wizualizacja....
Jak ustrzec rodzinę przed spłatą długów firmy
Gdy przedsiębiorca popadnie w długi, w wielu przypadkach za ich spłatę będą odpowiedzialni także jego najbliżsi: żona i dzieci. Można jednak uchronić rodzinę przed...
Strategia – podstawa wejścia firmy na rynek
Początek działalności firmy jest jednym z najważniejszych elementów, który potem wpłynie na jej rozwój. Aby określić czy nasz produkt będzie się dobrze sprzedawał, najlepiej...
Internetowe kalkulatory leasingowe – liczą czy oszukują?
Internetowe kalkulatory leasingowe wydają się komfortowym rozwiązaniem dla potencjalnych klientów. Po wypełnieniu kilku pól, algorytm uwzględnia podstawowe warunki finansowania i proponuje przykładowe oferty. Czy...
Księgowość w nowoczesnej firmie
Dla wielu właścicieli firm księgowość wciąż kojarzy się z nudnym kolekcjonowaniem papierowych dokumentów i przedzieraniem przez gąszcz niezrozumiałych przepisów. Ponieważ rozliczenia podatkowe są obowiązkiem...
Reprezentacja to nie koszt firmy
Prowadzenie działalności gospodarczej związane jest niejednokrotnie z koniecznością poniesienia wielu wydatków, także tych przeznaczonych na reklamę oraz reprezentację. Działania te mają na celu...
Zatrudnienie niepełnosprawnego a dofinansowanie PFRON
Pracodawcy boją się zatrudniania niepełnosprawnych, myśląc, że nie będą w stanie dorównać innym pracownikom. Jednak włączenie do załogi osoby z niepełnosprawnością niesie ze sobą...
Voicemail przyszłością reklamy?
Wykorzystywanie wizerunku osób znanych ze szklanego ekranu do promocji firmy to dziś nie nowość. Z telewizyjnych reklam, stron gazet, portali internetowych uśmiechają się do...