Voicemail przyszłością reklamy?
Wykorzystywanie wizerunku osób znanych ze szklanego ekranu do promocji firmy to dziś nie nowość. Z telewizyjnych reklam, stron gazet, portali internetowych uśmiechają się do...
Masz pomysł na biznes? Naucz się go sprzedawać!
Dobry pomysł może być początkiem pełnej sukcesów przygody z biznesem. Oczywiście, jeśli uda się go zrealizować. Istnieje wiele istotnych elementów, o których należy pamiętać...
Sklep internetowy – jak uatrakcyjnić ofertę?
Prowadzący e-sklep przedsiębiorcy często zadają sobie pytanie, dlaczego klienci wybierają konkurencyjny sklep, mimo iż oni mają taki sam asortyment i niższe ceny. Co sprawia,...
Jak założyć biznes w Internecie?
Internet jest wspaniałym instrumentem do prowadzenia różnego rodzaju działalności gospodarczej. Jego zalety znane są nie od dziś. Możliwość dotarcia do nieograniczonej liczby odbiorców z...
O czym musi pamiętać przedsiębiorca na koniec roku?
Zbliżający się koniec roku to dla przedsiębiorców, obok podsumowania realizacji planów, czas dopełnienia obowiązków, które wynikają z przepisów prawa. Warto jak najszybciej sprawdzić, jakie...
Koszty ubezpieczeń komunikacyjnych dla firm
Zbliża się koniec trudnego dla ubezpieczycieli roku 2010. Długa i obfita w opady śniegu zima, wiosna pod znakiem powodzi i w końcu intensywne burze...
Pozyskaj środki na rozwój
Aby firma mogła sprawnie funkcjonować i rozwijać się w obecnych czasach niezbędne jest jej odpowiednie finansowanie. Na rynku występuje wiele różnych możliwości pozyskania funduszy...
Wspólnym wysiłkiem do celu
Koncepcja Management by Objectives (MBO) została stworzona przez Petera F. Druckera ponad 40 lat temu. Główna myśl całej koncepcji opiera się na twierdzeniu, by...