Księga znaku, czyli identyfikacja wizualna firmy w pigułce
Każda firma na początku swojego istnienia powinna zainwestować w wizerunek. Jego posiadanie jest o tyle istotne, że tylko firmy wyróżniające się na tle konkurencji...
Prawie 10 tys. zł wynosi przeciętny dług firmy budowlanej
Ponad 221 mln zł winne są firmy budowlane różnego rodzaju dostawcom – wynika z danych BIG InfoMonitor. Kwota ta jeszcze wzrośnie, bo do Rejestru...
Jak klient biznesowy może nadać paczkę w punktach DHL Parcel?
Firma kurierska DHL Parcel dysponuje prawie 1500 partnerskimi punktami nadawania i odbioru dla przesyłek krajowych, jak i międzynarodowych. Z ich usług mogą korzystać nie...
Ubezpieczenie w leasingu – czy warto wykupić ochronę spłaty rat?
Zawierając kontrakt leasingu samochodowego, zobowiązujesz się przez kilka najbliższych lat regularnie wnosić ustalone wcześniej miesięczne opłaty za użytkowanie. Umowa raczej nie przewiduje żadnych odstępstw...
Pierwszy krok na drodze do pozyskania Klienta w Internecie
Firma może mieć najlepszą witrynę internetową na świecie, ale i tak, jeśli jej nikt nie znajdzie, to nie będzie z niej żadnego pożytku. Reklama w...
Trzy sposoby na podróże służbowe – który wybrać?
Internet oraz nowoczesne technologie niewątpliwie ułatwiają komunikację i współpracę między firmami, jednak każdy, kto prowadzi własną działalność wie, jak ważny bywa kontakt osobisty. Służbowe...
Skuteczny menedżer nie boi się innowacji
Sprawne zarządzanie biznesem wymaga opanowania wielu umiejętności. Tworzenie długofalowych strategii, podejmowanie kluczowych decyzji czy bieżące organizowanie prac firmy to zadania menedżerów, które decydują o...
Hale namiotowe – sposób na tanie przechowywanie towarów
Wynajęcie powierzchni magazynowych wiąże się najczęściej ze sporymi kosztami, zwłaszcza gdy ma się do przechowania dużo towaru. Budowa własnej hali magazynowej również nie należy...