Optymalizacja druku w firmie – platforma SafeQ

Drukowanie tylko po jednej stronie papieru, nieuzasadnione wydruki w kolorze czy wykorzystywanie firmowego sprzętu do drukowania prywatnych dokumentów. Znasz to? Nieekonomiczne drukowanie w miejscu pracy to problem, z którym zmaga się wiele firm. Nic dziwnego, że coraz więcej przedsiębiorców podejmuje kroki, które umożliwiają śledzenie kto, ile, gdzie i jak drukuje, skanuje czy kopiuje. W końcu sprawne zarządzanie drukiem w firmie to sposób na znaczne obniżenie kosztów.

Z myślą o optymalizacji druku w miejscu pracy powstała SafeQ – platforma, dzięki której możesz drukować mobilnie, zdalnie modyfikować parametry dostępu do urządzeń biurowych, a także automatycznie otrzymywać raporty dotyczące interesujących Cię kwestii. Brzmi intrygująco? Więcej na temat SafeQ oraz optymalizacji druku w firmie dowiesz się z dalszej części artykułu. Zapraszamy do lektury!

SafeQ – produkt czeskiego giganta

Platforma SafeQ stworzona została w 2000 roku przez Ysoft – czeską firmę, na której czele stoi Vaclav Muchna. Platforma bardzo szybko stała się flagowym produktem Ysoft i zapewniła firmie pozycję uznanego, globalnego gracza na ryku usług informatycznych.

Co wyróżnia produkt firmy Ysoft? Złożony, wielowymiarowy system, w pełni dostosowany do potrzeb i oczekiwań klienta korporacyjnego. SafeQ umożliwia dokładne, rzetelne kontrolowanie środowiska druku w firmie – nawet jeżeli środowisko to rozsiane jest w kilku różnych budynkach, miastach, krajach, a nawet… kontynentach! Jak to możliwe?

Działanie systemu SafeQ zostało oparte na wykorzystaniu terminali sprzętowych oraz terminali opracowywanych i produkowanych przez Ysoft. Co ważne, terminale produkowane przez Ysoft są w pełni kompatybilne z większością urządzeń popularnych marek, obecnych na rynku.

Ciekawym rozwiązaniem, zastosowanym przez Ysoft, jest modułowość systemu. Aby zakupić nowe funkcje SafeQ, użytkownicy nie muszą nabywać nowego programu – wystarczy, że dokupią kolejne moduły, umożliwiające na przykład drukowanie mobilne czy drukowanie oparte na regułach. Rozwiązanie to sprawia, że system można z łatwością dostosować do swoich potrzeb i uniknąć konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów.

SafeQ – najważniejsze funkcje

Dzięki niezwykłej wszechstronności system proponowany przez markę Ysoft, pozwala na zoptymalizowanie druku w firmie, zmniejszenie kosztów związanych z wydrukami czy zapewnienie większego bezpieczeństwa druku. Do najważniejszych funkcji platformy SafeQ zalicza się:

Monitorowanie wydruków – system SafeQ gromadzi szczegółowe dane, dotyczące ilości wydruków, skanów lub kopii, ich rodzaju (format, kolor, mono), a także ich kosztów. Każda operacja na urządzeniach drukujących, znajdujących się w systemie, jest automatycznie rejestrowana. Zebrane w ten sposób informacje są przez system opracowywane w formie personalizowanych raportów.

Zapewnienie bezpieczeństwa informacji – system uniemożliwia dostęp do drukowanych dokumentów osobom nieupoważnionym, dzięki czemu pozwala skutecznie chronić wrażliwe lub poufne informacje. Drukowanie, skanowanie lub kopiowanie dokumentów możliwe jest tylko w przypadku nadania użytkownikowi odpowiednich uprawnień w systemie.

Zwiększanie wydajności – urządzenia wyposażone w system SafeQ umożliwiają wykonanie wielu operacji bez konieczności powrotu do komputera. Pozwala to na przyspieszenie pracy związanej z drukowaniem, skanowaniem lub kopiowaniem.

Najważniejszym zadaniem SafeQ jest ograniczenie liczby niepotrzebnych wydruków, a tym samym zmniejszenie kosztów ponoszonych przez firmę. Warto pamiętać jednak, że wartością dodaną jest w tym wypadku również ochrona środowiska – co może stanowić istotną wartość dla wszystkich firm zorientowanych na działania ekologiczne. Poznaj więcej korzyści SafeQ z strony http://www.kserkop.com/pl–it-i-software-autoryzacja-uzytkownika-safeq-1525

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj