voip dla firm

Na potrzeby dużych i prężnie rozwijających się przedsiębiorstw, powstał system telekomunikacyjny VoIP, za sprawą którego komunikacja z dużą liczbą klientów stała się jeszcze prostsza i skuteczniejsza. Z myślą o usprawnieniu obowiązków pracowników centrów telemarketingowych powstała m.in. usługa SIP Trunk. Czym jest i jakie korzyści daje przedsiębiorcom? O tym już za chwilę.

 
Czym jest usługa SIP Trunk?
Usługa SIP Trunk BIZ marki Datera to nic innego, jak funkcja połączeń głosowych w telefonii stacjonarnej przeznaczona dla dużych firm. Jej zasadniczą zaletą są niskie koszty utrzymania i personalizowane stawki połączeń, w zależności od konkretnych potrzeb. Usługa idealnie sprawdza się w przypadku biur i centrów telemarketingowych, prowadzących masowe kampanie.
Telefonia VoIP – dlaczego firmy ją wybierają?
Usługa SIP Trunk stanowi jeden z elementów systemu telekomunikacyjnego VoIP marki Datera. Budzi on szczególne uznanie wśród przedsiębiorców ze względu na szereg swoich licznych zalet, usprawniających codzienną pracę. Na jakie ułatwienia może liczyć użytkownik systemu telekomunikacyjnego opartego na VoIP? Oto one:
  • usługi VoIP
Wśród najważniejszych funkcji telefonii VoIP dla biur warto wymienić możliwości konfiguracji przekierowań i łatwość przyłączania nowych użytkowników. Dla potrzeb telemarketingu, specjaliści marki Datera stworzyli opcję automatyzacji kampanii, integracji z CRM i innymi systemami informatycznymi. Zaawansowane usługi VoIP są dostępne dzięki centralom telefonicznym IP PBX Call-eX i Call-eX Cloud, które współpracują z usługą połączeń głosowych SIP Trunk BIZ.
Szczególnie przydatne usługi dla dużych firm to m.in. interaktywne menu IVR, wirtualny faks i kolejkowanie połączeń do obsługi dużego ruchu. Z kolei styli API/CTI służą do integracji z CRM i innymi systemami, zaś usługa telekonferencji czy rejestrowania rozmów doskonale sprawdza się w przypadku automatycznego wybierania połączeń  przez telemarketerów i w trakcie prowadzenia kampanii masowych.
  • numery VIP
Łatwe do zapamiętania, lubiane przez klientów i dobrze konwertujące numery VIP (złoty, srebrny, platynowy i specjalny);
  • automatyczna infolinia
Na uwagę zasługuje również możliwość skorzystania z automatycznej infolinii na potrzeby banków czy firm kurierskich, która obsługuje klientów, podając salda kont w banku czy statusy przesyłek;
  • swoboda korzystania;
Oparta o telefon SIP i softphone;
  • korzystna cena
Bezkonkurencyjne stawki na połączenia zagraniczne sprawiają, że telefonia VoIP marki Datera cieszy się dużą popularnością wśród przedsiębiorców;
  • względy wizerunkowe
Firmy wolą mieć telefony stacjonarne „do biura” niż wyłączne telefony komórkowe „do ludzi”. Poza tym, wielu klientów nie chce dzwonić na numery komórkowe, które trudno zweryfikować.
 
Dlaczego warto zaufać profesjonalistom marki Datera.pl?
Marka Datera wspiera małych i dużych przedsiębiorców z różnych gałęzi przemysłu już od 10 lat. Nowoczesne rozwiązania dla firm, oparte na technologii VoIP sprawiają, że codzienna praca staje się bardziej efektywna, a zarazem łatwiejsza. Możliwość samodzielnego doboru i skonfigurowania funkcji dodatkowych, takich jak m.in. interaktywne menu, opcja przekierowania połączeń czy telekonferencji pozwala na dostarczenie użytkownikowi w pełni kompleksowego i innowacyjnego systemu telekomunikacyjnego na miarę współczesnego biznesu. Ponadto, nad wydajnością technologii nieustannie, 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu, czuwają profesjonaliści z działu wsparcia technicznego.
Szczegółowe informacje dotyczące usługi SIP Trunk marki Datera, jak również innych funkcjonalności można znaleźć na stronie datera.pl. Zapraszamy!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj