Od dziś na stacjach LOTOS w całej Polsce rozpoczyna się letnia promocja związana z pojawieniem się na ekranach kin kolejnej produkcji wytwórni Dreamworks. Tym razem motywem przewodnim promocji są bohaterowie czwartej i ostatniej już części filmu Shrek. Promocja prowadzona będzie na wszystkich stacjach sieci LOTOS. Klienci, którzy od 1 lipca do 30 września odwiedzą stacje LOTOS będą mieli okazję zdobyć oryginalną kolekcję szklanek z wizerunkami postaci filmu Shrek Forever.
Od dziś na stacjach LOTOS w całej Polsce rozpoczyna się letnia promocja związana z pojawieniem się na ekranach kin kolejnej produkcji wytwórni Dreamworks. Tym razem motywem przewodnim promocji są bohaterowie czwartej i ostatniej już części filmu Shrek.
Promocja prowadzona będzie na wszystkich stacjach sieci LOTOS. Klienci, którzy od 1 lipca do 30 września odwiedzą stacje LOTOS będą mieli okazję zdobyć oryginalną kolekcję szklanek z wizerunkami postaci filmu Shrek Forever. Tankując 20 litrów dowolnego paliwa każdy kierowca otrzyma 1 kartę promocyjną. 5 kart promocyjnych upoważnia do odbioru jednej z czterech szklanek. Dodatkowo za punkty zgromadzone w programie Navigator można odebrać niepowtarzalny odtwarzacz MP3 w kształcie Shreka! Podstawowym celem promocji jest z jednej strony zwiększenie sprzedaży, z drugiej urozmaicenie oferty stacji o produkty skierowane do rodzin podróżujących w okresie wakacyjnym – podkreśla Paweł Lisowski, prezes LOTOS Paliwa.
Wsparcie medialne promocji odbędzie się głównie poprzez zakrojoną na szeroką skalę kampanię radiową, na którą składa się emisja ponad 5 tys. 30-sekundowych spotów w największych ogólnopolskich rozgłośniach radiowych – informuje Magdalena Jurdziak, szef biura marketingu LOTOS Paliwa. Dodatkowo zaplanowano akcje samplingowe w kinach. Podczas sprzedaży biletów na film Shrek Forever wydawane będą kupony pozwalające na szybsze otrzymanie Shrekoszklanek – dodaje Joanna Dymała, specjalista w biurze marketingu LOTOS Paliwa. W całym okresie promocji na stacjach LOTOS eksponowane będą także materiały zachęcające do udziału w promocji oraz stojak prezentujący dostępne nagrody.
W styczniu 2010 r. minęło czternaście lat istnienia spółki LOTOS Paliwa, która odpowiada za rozwój i zarządzanie ogólnopolską siecią stacji paliw LOTOS. Aktualnie w sieci LOTOS funkcjonuje ponad 300 stacji, dogodnie zlokalizowanych w miastach i przy trasach przelotowych. Te ostatnie, dzięki dużym parkingom, są także doskonałym miejscem do odpoczynku w czasie podróży. Spółka realizuje również inwestycje związane z budową stacji przy autostradach w ramach tzw. Miejsc Obsługi Podróżnych. LOTOS Paliwa posiada również certyfikowany przez PCBC S.A. system zarządzania jakością w zakresie hurtowego obrotu i dostarczania do stacji paliw benzyn i olejów napędowych do pojazdów samochodowych oraz hurtowego obrotu lekkimi olejami opałowymi.
Lotos