Liberty Direct – ubezpieczyciel oferujący polisy komunikacyjne oraz mieszkaniowe w systemie bezpośrednim – opublikował wyniki za III kwartał 2010 r. Firma zebrała 95,8 mln zł składki przypisanej brutto w porównaniu do 60,5 mln zł przed rokiem, osiągając 58% wzrost. Tym samym towarzystwo kontynuuje systematyczny rozwój umacniając swoją pozycję na rynku. Liberty Direct ubezpieczyło już 180 tys. pojazdów.
Liberty Direct – ubezpieczyciel oferujący polisy komunikacyjne oraz mieszkaniowe w systemie bezpośrednim – opublikował wyniki za III kwartał 2010 r. Firma zebrała 95,8 mln zł składki przypisanej brutto w porównaniu do 60,5 mln zł przed rokiem, osiągając 58% wzrost. Tym samym towarzystwo kontynuuje systematyczny rozwój umacniając swoją pozycję na rynku. Liberty Direct ubezpieczyło już 180 tys. pojazdów.
“Poziom składki przypisanej brutto, jaki udało nam się osiągnąć w pierwszych trzech kwartałach jest zgodny z naszymi oczekiwaniami. Jesteśmy zadowoleni z wysokiego tempa rozwoju oraz stałej poprawy rentowności, które utrzymujemy na trudnym rynku wykorzystując zarówno nasze podstawowe jak i partnerskie kanały sprzedaży, oparte o platformę direct” – komentuje Michał Kwieciński, Dyrektor Generalny Liberty Direct.
Niskokosztowa platforma operacyjna oraz zaawansowana polityka taryfikacyjna pozwalają ubezpieczycielowi na oferowanie szerokim grupom Klientów ubezpieczeń w korzystniejszej cenie niż towarzystwa tradycyjne. Potwierdzają to wyniki rankingu cen ubezpieczeń komunikacyjnych opracowanego w grudniu br. przez dziennik „Rzeczpospolita” według którego ubezpieczenie komunikacyjne OC dla samochodów używanych oferowane przez Liberty Direct ma najbardziej atrakcyjną cenę na rynku. W przypadku OC dla nowych aut Liberty Direct znalazło się natomiast na drugim miejscu.
„W ostatnim kwartale skupiliśmy się na udoskonalaniu systemu obsługi Klienta wprowadzając tzw. e-konto ‘Twoje sprawy’, dzięki któremu Klienci mogą zarządzać posiadanymi ubezpieczeniami on-line a także monitorować przebieg likwidacji szkód. Rozpoczęliśmy również nowe przedsięwzięcia marketingowe, takie jak np. program ‘Poleć sprawdzone ubezpieczenie’, w ramach którego Klienci naszej firmy polecając ją kolejnym osobom otrzymują nagrody pieniężne, a nowi Klienci korzystający z rekomendacji, zniżkę na ubezpieczenie” – mówi Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct.
Rynek ubezpieczeń direct jest obecnie wart ok. 700 mln zł i rośnie w tempie ponad 20%, z czego główną grupę stanowią ubezpieczenia komunikacyjne.
Źródło: Liberty Direct
Zobacz także:
– Coraz mniej czasu na wykup gruntu za bezcen
– W listopadzie finansowanie wydłużało transakcje na rynku mieszkaniowym
– Zawirowania na rynkach nie bez wpływu na nastroje finansistów