PGE Obrót S.A. weźmie udział w niecodziennym wydarzeniu. Na całym terenie swojej obecności zasponsoruje muzea w ramach międzynarodowej akcji Noc Muzeów.

 

Akcję zainaugurowały francuskie Ministerstwo Kultury i Komunikacji, Zarząd Muzeów Francji i rada Europy. Z powodu dużego zainteresowania Noc Muzeów organizowana jest teraz w ponad 120 miastach Europy.

– Niezwykle cenny jest fakt, że do organizacji akcji „PGE Obrót S.A. rozświetla Noc Muzeów” włącza się ta właśnie spółka dając tym samym pozytywny przykład na proces przenikania się świata kultury i biznesu – mówi Paweł Kołodziejski, dyrektor Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach, które zasponsoruje Spółka.

Noc Muzeów to nie tylko otwarte drzwi dla zwiedzających. Akcji towarzyszyć będzie sporo atrakcji. W starachowickim muzeum odbędzie się m.in. koncert pieśni hebrajskich oraz spektakl „Nic nowego pod słońcem” w wykonaniu aktora Teatru „Ateneum”, Sławomira Hollanda. W Oddziałach lubelskiego Muzeum dzieci będą mogły wybudować rezydencję dla króla oraz twierdzę. W Muzeum Przyrodniczo-Leśnym w Białowieskim Parku Narodowym zwiedzający wysłuchają koncertu chóru muzyki cerkiewnej oraz obejrzą prezentacje filmów pod hasłem „Różnorodnie” o mniejszościach wyznaniowych regionu.

W Zamościu zwiedzających oprowadzał będzie kustosz Muzeum dr Jacek Feduszka trasą wkomponowaną w program pod nazwą Zamojskie podziemia”. W Muzeum Regionalnym w Stalowej Woli zwiedzającym umilą czas zespół Raz, Dwa, Trzy i Ania Rusowicz. Muzeum Sztuki w Łodzi zaprasza z kolei na pokaz unikatowej kolekcji sztuki nowoczesnej.

Noc Muzeum będzie także szczególną okazją do otwarcia Muzeum PGE, w którym znajdują się unikatowe pamiątki sięgające początków podkarpackiej energetyki.

Piotr Wróbel
Specjalista  ds. Public Relations
piotr.wrobel@gkpge.pl, tel. (17) 865 6124; 691911 525
 



PGE Obrót S.A. z siedzibą w Rzeszowie wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE – największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowej. Spółka obsługuje ponad pięć milionów odbiorców energii elektrycznej – firm, instytucji i gospodarstw domowych. Podstawowym celem strategii marketingowej PGE Obrót SA jest stałe doskonalenie standardów obsługi klienta, poprzez wdrażanie nowoczesnych rozwiązań i stałą poprawę jakości świadczonych usług oraz dostosowanie oferty do zmieniających się potrzeb klientów i wymogów rynku. Spółka dąży do rozszerzenia oferty świadczonych usług w oparciu o produkty PGE.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj