Dla uczczenia 125. urodzin samochodu Maybach zaprojektował jedyny w swoim rodzaju model 125!, prezentujący zupełnie nowe możliwości indywidualizacji luksusowych limuzyn. Jego pokaz uświetni międzynarodowy salon samochodowy we Frankfurcie nad Menem. Od 2002 roku Maybach definiuje na nowo standardy w klasie luksusowych limuzyn, kontynuując jednocześnie tradycję legendarnych modeli przedwojennych.

Dla uczczenia 125. urodzin samochodu Maybach zaprojektował jedyny w swoim rodzaju model 125!, prezentujący zupełnie nowe możliwości indywidualizacji luksusowych limuzyn. Jego pokaz uświetni międzynarodowy salon samochodowy we Frankfurcie nad Menem.

Od 2002 roku Maybach definiuje na nowo standardy w klasie luksusowych limuzyn, kontynuując jednocześnie tradycję legendarnych modeli przedwojennych. – Oto spełnienie wszelkich życzeń, samochód najlepszy z najlepszych, którego wyrazisty charakter łączy moc i elegancję – dzisiaj hasło firmy z lat 30. wciąż zachowuje aktualność.

Maybach nieprzerwanie poszerza portfolio najwyższej jakości wyposażenia. Specjalny model 125! został polakierowany wyszukaną kombinacją lakierów Tahiti Black i Patagonia Silver, której kontrast podkreśla bogactwo form oświetlenia, 20-calowe obręcze w kolorze matowej czerni z polerowanymi ramionami oraz unikatowa rzeźba wlotu powietrza do chłodnicy.

Po otwarciu drzwi wyjątkowy rodowód edycji 125! zdradza wyszywany na pokrywie schowka na rękawiczki autograf Wilhelma Maybacha. Zmiany wieńczą srebrne przeszycia tapicerki Stromboli, elementy deski rozdzielczej pokryte lakierem fortepianowym i włóknem węglowym oraz grawerowane laserowo, podświetlane diodami LED logo na centralnym podłokietniku.

Limuzyny Maybacha przemieszczają się z niezachwianą pewnością siebie. Już od pierwszego spojrzenia ich najwyższy status wyraża chromowana oprawa wlotu powietrza. W modelach 57 i 62 powietrze dociera do chłodnicy przez 20 subtelnych łuków, zaś warianty 57 S i 62 S można rozpoznać po 12 postawnych, nacinanych listwach. W obu przypadkach osłona jest teraz większa i nakreślona bardziej pionowo. Motyw strzały kontynuuje stylizowana na nowo maska silnika oraz poszerzony optycznie zderzak z oświetleniem LED do jazdy dziennej. Nowe lusterka zewnętrzne sprzyjają obniżeniu hałasu i lepszej widoczności. Klasyczne linie dopełniają 19-calowe obręcze dla modeli 57 i 62 oraz 20-calowe dla 57 S i 62 S.

Wnętrze Maybacha: prawdziwe rzemiosło

Rozkładany tylny fotel, zarezerwowany dotychczas dla Maybacha 62 i 62 S, dostępny jest teraz również w modelach 57 i 57 S. Na życzenie tapicerka może zostać ręcznie ozdobiona kryształami SWAROVSKI®. Wyjątkowe przywiązanie do najdrobniejszych szczegółów wyraża pokryty srebrem próby 925 emblemat z napisem MAYBACH MANUFAKTUR, umieszczony w górnej części oparć foteli.

Po raz pierwszy Maybach oferuje zaprojektowany specjalnie z myślą o wnętrzu limuzyny rozpylacz perfum, wcześniej dostępny jedynie dla limitowanej edycji Zeppelin, wyprodukowanej w liczbie 100 sztuk. Na życzenie standardowy, 9,5-calowy wyświetlacz może w modelu 62 ustąpić miejsca ekranowi o przekątnej 19 cali. Zainstalowana z przodu pojazdu kamera umożliwi pasażerom tylnej kanapy śledzenie sytuacji na drodze, a router WLAN – korzystanie z szybkiego internetu. Do dyspozycji jest tu również nowy telefon z zestawem głośnomówiącym i Bluetooth, odtwarzacz DVD oraz 600-watowy system audio BOSE z 21 głośnikami. Paleta kolorów tapicerki, wykładziny i podsufitki wzbogaciła się o trzy nowe zestawienia, w tym elementy z włókna węglowego łączone z dynamicznymi odcieniami, takimi jak czerwień i srebro. Każdy z nich podkreśla wytworną atmosferę kabiny Maybacha.

Więcej mocy, niższa emisja

Chociaż moc silnika napędzającego modele 57 S i 62 S wzrosła o 13 kW (18 KM), do 463 kW (630 KM), w obu przypadkach spadło średnie zużycie paliwa (z 16,4 do 15,8 l/100 km) i emisja dwutlenku węgla (z 390 do 368 g/km). Modele 57 i 62 nadal dysponują mocą 405 kW (550 KM), jednak zużywają teraz mniej paliwa (średnio 15,0 zamiast dotychczasowych 15,9 l/100 km) i emitują mniej dwutlenku węgla (350 zamiast 383 g/km). Wszystkie 12-cylindrowe agregaty Maybacha spełniają normę emisji spalin Euro V.

Mercedes-Benz

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj