W 2009 roku firma Lamborghini zaprezentowała limitowaną wersję Gallardo Balboni. Samochód napędzany był wyłącznie na tylną oś i oferowany w ograniczonej liczbie egzemplarzy. Teraz producent wprowadza model seryjny oznaczony skrótem LP550-2. Pod względem techniczny, auto nie różni się od wersji Balboni. Pod maską pracuje potężny, 5,2-litrowy silnik V10 produkujący 550 KM. Tylnonapędowe Lambo jest lżejsze od czteronapędowego odpowiednika o 30 kilogramów, dzięki czemu przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,2 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 320 km/h.

W 2009 roku firma Lamborghini zaprezentowała limitowaną wersję Gallardo Balboni. Samochód napędzany był wyłącznie na tylną oś i oferowany w ograniczonej liczbie egzemplarzy. Teraz producent wprowadza model seryjny oznaczony skrótem LP550-2.

Pod względem techniczny, auto nie różni się od wersji Balboni. Pod maską pracuje potężny, 5,2-litrowy silnik V10 produkujący 550 KM. Tylnonapędowe Lambo jest lżejsze od czteronapędowego odpowiednika o 30 kilogramów, dzięki czemu przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,2 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 320 km/h. Konstruktorzy zastosowali także mechanizm różnicowy tylnej osi o ograniczonym poślizgu, który pozwoli na pokonywanie zakrętów „pełnym bokiem”.

Ceny samochodu w Wielkiej Brytanii będą rozpoczynały się od 158 797 funtów. To o około 4 000 funtów mniej, niż kosztuje najtańsze Lamborghini 560-4 Spyder.


Moto Target

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj