Inspirowana stylistyką Kraju Kwitnącej Wiśni, łączy w sobie niezwykłą kontrastowość – japońską prostotę z nasyconą kolorystyką.

To właśnie dlatego Kapituła Konkursu TopBuilder przyznała kolekcji Yoshioka/Purio Grupy Paradyż wyróżnienie w kategorii „Produkty, usługi i IT dla budownictwa”. Nagrodę w V edycji konkursu odebrała autorka kolekcji, Dorota Filipczak-Brzychcy, Menedżer Produktu w Grupie Paradyż.  

W nowym formacie

Yoshioka/Purio to jedna z nowości produktowych 2012 roku, w marce Paradyż, produkowana w formacie 20×60 cm. Kolekcja skierowana jest do tych, którzy nie boją się niebanalnych rozwiązań i poszukują pomysłu na stworzenie eleganckiego i jednocześnie pełnego energii wnętrza – mówi Dorota Filipczak-Brzychcy, Menedżer Produktu w Grupie Paradyż. Cieszymy się, że nasza propozycja spotkała się z uznaniem Kapituły Konkursu TopBuilder i z tego miejsca, w imieniu swoim i Grupy Paradyż , chciałabym jeszcze raz podziękować za przyznaną nagrodę – dodaje. Kolekcja Grupy Paradyż zdobyła nagrodę w kategorii „Produkty, usługi i IT dla budownictwa”.

TopBuilder – od 5 lat na rzecz nowoczesnego budownictwa
Organizatorem konkursu jest redakcja miesięcznika Builder. Jego celem jest przyznanie wyróżnień dla najlepszych i najbardziej innowacyjnych produktów (w tym również IT) i rozwiązań dedykowanych branży budowlanej. Co roku, nagrodzone produkty wybierane są przez Kapitułę Konkursową, pod kierownictwem prof. dr hab. inż. Leonarda Runkiewicza. W jej skład wchodzą również członkowie redakcji i Rada Programowa pisma Builder. Tegoroczna gala wręczenia nagród odbyła się 17 stycznia 2013 roku, w siedzibie Business Centre Club w Warszawie. Nagrody przyznawane są w trzech kategoriach – Produkty, usługi i IT dla budownictwa, Projekt architektoniczny i Projekt konstrukcyjny.

Zapraszamy do obejrzenia zwycięskiej kolekcji Yoshioka/Purio oraz na stronę www.paradyz.com


 


Grupa Paradyż, w skład której wchodzą spółki Ceramika Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o., to wiodący polski producent płytek ceramicznych. Od ponad 20-stu lat tworzy produkty, które zyskują uznanie klientów w prawie 40 krajach świata. Produkty Grupy Paradyż powstają w pięciu zakładach produkcyjnych wyposażonych w nowoczesny i zaawansowany park maszynowy. Inwestycje w nowoczesne technologie, doskonała jakość wyrobów oraz uznane wzornictwo to podstawa dynamicznego rozwoju firmy. Ofertę wyróżnia nowatorski design, dbałość o dopracowanie detali oraz szeroka gama kompletnych kolekcji ścienno-podłogowych i elementów zdobniczych w wielu formatach, co daje szerokie możliwości aranżacji odmiennych w charakterze wnętrz. Obecny potencjał rynkowy Grupy Paradyż to 1700 pracowników oraz trzy marki w portfolio produktowym – marka Kwadro Ceramika skierowana do segmentu ekonomicznego, marka Paradyż oferująca szeroką paletę kolekcji w różnych stylach i formatach oraz marka My Way Paradyż Group – propozycja premium skierowana do najbardziej wymagających klientów, którzy poszukują indywidualnych i nowatorskich rozwiązań w zakresie wzornictwa oraz technologii wykonania. Elegancja, styl, radość, klasyka, a także nowoczesny minimalizm – produkty Grupy Paradyż to pewny i najlepszy z możliwych wyborów – to gwarancja pięknego wnętrza. Uznanie klientów potwierdzone dynamicznie rosnącymi wynikami sprzedaży oraz licznymi nagrodami przyznanymi w prestiżowych konkursach – m.in. tytuł „Ambasador Polskiej Gospodarki 2012”, Złote Godło w kategorii QI Product w konkursie „Najwyższa Jakość Quality International”, nagrodę „Filary Polskiej Gospodarki 2011”, „JAKOŚĆ ROKU ZŁOTO 2012”, oraz „Wielka Perła Ceramiki UE 2011 z diamentami” dowodzą, że Grupę Paradyż można dziś uważać za przewodnika po światowym designie na rodzimym rynku materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz oraz doskonałą wizytówkę polskiego przemysłu na świecie.

Ceramika Paradyż
więcej informacji (PRESS BOX)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj