Ruszyła kampania Orange reklamująca domowy internet. Jest ona realizowana w całości na ekoplakacie oferowanym przez Cityboard Media. Orange jako pierwszy klient Cityboard Media zdecydował się na wybór proekologicznego podłoża dla swej ogólnopolskiej kampanii promującej domowy internet. Cityboard Media oferuje ekoplakat jako jedyna i pierwsza firma w Polsce. Po zakończonej kampanii może on zostać przetworzony na regranulat,

Ruszyła kampania Orange reklamująca domowy internet. Jest ona realizowana w całości na ekoplakacie oferowanym przez Cityboard Media.

Orange jako pierwszy klient Cityboard Media zdecydował się na wybór proekologicznego podłoża dla swej ogólnopolskiej kampanii promującej domowy internet.

Cityboard Media oferuje ekoplakat jako jedyna i pierwsza firma w Polsce. Po zakończonej kampanii może on zostać przetworzony na regranulat, będący surowcem dla wyrobu przedmiotów stosowanych w budownictwie, przemyśle samochodowym, ogrodnictwie lub wykorzystany jako źródło energii. Ekoplakat nie wymaga stosowania wody i kleju: montaż na nośniku odbywa się przy zastosowaniu systemu specjalnych uchwytów, stanowiących autorskie rozwiązanie Cityboard Media. To sprawia, że ekoplakat można przewieszać na inne nośniki czy wykorzystać w późniejszym terminie, a ponadto uniezależnia termin montażu od warunków atmosferycznych.

Druk na ekoplakacie odbywa się z wykorzystaniem najnowszych technologii. Nowe podłoże zapewnia odwzorowanie kolorów, powodując, że reklama wygląda tak samo dobrze na plakacie i na ekranie komputera. Ekoplakat jest odporny na działanie czynników zewnętrznych.


A. Świderska

Zobacz także:

Reklamodawcy doceniają homoseksualistów

Reklama Żywca z Adamkiem zgodna z prawem?

PKO BP promuje kredyt hipoteczny

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj