Kryptoreklama – decyzja UOKiK

W dwóch dziennikach: Express Bydgoski i Nowości – Dziennik Toruński ukazywały się artykuły sponsorowane, które nie były oznaczone jako reklama. To niezgodna z prawem...

Kampanie reklamowe

Kampania CPM - Często przyjmują one postać elementów graficznych, przedstawiających dany produkt, czy też usługę. Dotyczy ona kosztów poniesionych za tysiąc odsłon przekazu. Koszty...

Małe i średnie przedsiębiorstwa nie radzą sobie w sieci

Chociaż większość przedsiębiorców ma świadomość, że Internet jest ważnym narzędziem komunikacji w biznesie, to jednak prawie połowa polskich MŚP nie wykorzystuje w pełni jego...

Procreate Sp. z o.o. nowym członkiem IAB

 Poznańska agencja interaktywna Procreate Sp. z o.o., zajmująca się szeroko pojętym marketingiem internetowym została nowym członkiem nadzwyczajnym IAB Polska. Firma jest poznańską agencją interaktywną zajmującą...

PGE Obrót S.A. mecenasem przemyskiej kultury

Jesienne Pejzaże Muzyczne, Zamkowe Teatralia, Vincentiada - Dni Patrona Miasta… To przykłady przemyskich wydarzeń kulturalnych sponsorowanych przez PGE Obrót S.A. Wczoraj (30.09.br.) uhonorowano Spółkę...

Ilość czy jakość? Co tak naprawdę liczy się w sieci?

 Reklama w Internecie nie jest zadaniem łatwym. Nie ma bowiem jednej uniwersalnej techniki gwarantującej sukces w sieci. Wszystko zależy od nastawienia przedsiębiorcy, jego możliwości...

Najefektywniejsze formy reklamy internetowej

Internet to obecnie podstawowy kanał oferujący ogromne możliwości w zakresie różnorodnych form mniej lub bardziej efektywnej reklamy. W porównaniu z klasyczną reklamą offline ta...

Ile kosztuje reklama online w branży budowlanej – prognoza na 2015 rok

Mimo stopniowego ożywienia na rynku budowlanym, ceny materiałów nadal pozostają na rekordowo niskim poziomie. Mniejsze zyski mogłyby stanowić motor napędowy do podwyżek, jednak duża...

Social Media

2,473FaniLubię
177ObserwującyObserwuj
95ObserwującyObserwuj

Najpopularniejsze