Artykuł Sponsorowany
Artykuł sponsorowany występuje pod postacią artykułu, który w pełni sporządzony jest przez reklamodawcę i jest zamieszczony na witrynie internetowej reklamobiorcy i każdy z potencjalnych...
Kampania reklamowa CPC (PPC)
Kampania CPC (Cost Per Click), bądź też PPC (Pay Per Click) oparta jest na wykupywaniu przez reklamodawcę powierzchni reklamowych w wyszukiwarkach internetowych, bądź też...
Zalety linków sponsorowanych
Każdy, kto prowadzi własny sklep zdaje sobie sprawę z tego, że bez odpowiedniej promocji swoich towarów nie uda mu się ich sprzedać. Należy bowiem...
Whitepress – nie tylko dla content marketingu
Nie od dziś wiadomo, że działania osób zajmujących się marketingiem internetowym wspiera szereg przydatnych i mniej przydatnych narzędzi. Niektóre z nich po pojawieniu się...
Najefektywniejsze formy reklamy internetowej
Internet to obecnie podstawowy kanał oferujący ogromne możliwości w zakresie różnorodnych form mniej lub bardziej efektywnej reklamy. W porównaniu z klasyczną reklamą offline ta...
Kampanie reklamowe
Kampania CPM - Często przyjmują one postać elementów graficznych, przedstawiających dany produkt, czy też usługę. Dotyczy ona kosztów poniesionych za tysiąc odsłon przekazu. Koszty...
Amber Gold zaprasza na Trójmiejskie Targi Motoryzacyjne Amber Gold 2011
Amber Gold jako Partner Tytularny zaprasza na Trójmiejskie Targi Motoryzacyjne Amber Gold 2011. Targi odbędą się w dniach 17 i 18 września na terenie...
Kryptoreklama – decyzja UOKiK
W dwóch dziennikach: Express Bydgoski i Nowości – Dziennik Toruński ukazywały się artykuły sponsorowane, które nie były oznaczone jako reklama. To niezgodna z prawem...