Kryptoreklama – decyzja UOKiK
W dwóch dziennikach: Express Bydgoski i Nowości – Dziennik Toruński ukazywały się artykuły sponsorowane, które nie były oznaczone jako reklama. To niezgodna z prawem...
Kampanie reklamowe
Kampania CPM - Często przyjmują one postać elementów graficznych, przedstawiających dany produkt, czy też usługę. Dotyczy ona kosztów poniesionych za tysiąc odsłon przekazu. Koszty...
Małe i średnie przedsiębiorstwa nie radzą sobie w sieci
Chociaż większość przedsiębiorców ma świadomość, że Internet jest ważnym narzędziem komunikacji w biznesie, to jednak prawie połowa polskich MŚP nie wykorzystuje w pełni jego...
Procreate Sp. z o.o. nowym członkiem IAB
Poznańska agencja interaktywna Procreate Sp. z o.o., zajmująca się szeroko pojętym marketingiem internetowym została nowym członkiem nadzwyczajnym IAB Polska. Firma jest poznańską agencją interaktywną zajmującą...
PGE Obrót S.A. mecenasem przemyskiej kultury
Jesienne Pejzaże Muzyczne, Zamkowe Teatralia, Vincentiada - Dni Patrona Miasta… To przykłady przemyskich wydarzeń kulturalnych sponsorowanych przez PGE Obrót S.A. Wczoraj (30.09.br.) uhonorowano Spółkę...
Ilość czy jakość? Co tak naprawdę liczy się w sieci?
Reklama w Internecie nie jest zadaniem łatwym. Nie ma bowiem jednej uniwersalnej techniki gwarantującej sukces w sieci. Wszystko zależy od nastawienia przedsiębiorcy, jego możliwości...
Najefektywniejsze formy reklamy internetowej
Internet to obecnie podstawowy kanał oferujący ogromne możliwości w zakresie różnorodnych form mniej lub bardziej efektywnej reklamy. W porównaniu z klasyczną reklamą offline ta...
Ile kosztuje reklama online w branży budowlanej – prognoza na 2015 rok
Mimo stopniowego ożywienia na rynku budowlanym, ceny materiałów nadal pozostają na rekordowo niskim poziomie. Mniejsze zyski mogłyby stanowić motor napędowy do podwyżek, jednak duża...