Triceps.pl – Spółka zajmująca się dystrybucją odżywek i suplementów diet zamierza podwoić sieć punktów franczyzowych i zadebiutować na NewConnect. Prezes Wasilewski zapowiada wykorzystanie środków pozyskanych z emisji prywatnej poprzedzającej debiut na NewConnect, który planowany jest na I kwartał 2012 roku, na otwarcie kolejnych 10 placówek franczyzowych, wprowadzenie na rynek produktów pod własną marką oraz działania marketingowe. Spółka planuje między innymi kontynuację współpracy z najpopularniejszym kulturystą w Polsce – Robertem Burneika.
Triceps.pl – Spółka zajmująca się dystrybucją odżywek i suplementów diet zamierza podwoić sieć punktów franczyzowych i zadebiutować na NewConnect.
Prezes Wasilewski zapowiada wykorzystanie środków pozyskanych z emisji prywatnej poprzedzającej debiut na NewConnect, który planowany jest na I kwartał 2012 roku, na otwarcie kolejnych 10 placówek franczyzowych, wprowadzenie na rynek produktów pod własną marką oraz działania marketingowe. Spółka planuje między innymi kontynuację współpracy z najpopularniejszym kulturystą w Polsce – Robertem Burneika. Na przełomie 2011/2012 pojawi się całkowicie nowa linia suplementów i odżywek pod markę Burneika Sports, która będzie dostępna we wszystkich kanałach sprzedaży Triceps.pl – podkreśla Prezes Wasilewski.
Na przestrzeni ostatnich lat grupa docelowa jak i postrzeganie suplementów oraz odżywek, w ocenie przedstawicieli Triceps.pl, istotnie się zmieniło. Przez lata głównymi odbiorcami produktów z tej grupy były osoby zawodowo związane ze sportem oraz amatorzy kulturystyki. Obecnie, oferowane przez Triceps.pl produkty cieszą się największym zainteresowaniem wśród osób młodych, prowadzących aktywny tryb życia. W ostatnim czasie dostrzegamy nawet swojego rodzaju modę na tego typu produkty, wszystko to wpływa na obiecujące perspektywy naszej działalności – zaznacza Prezes Wasilewski.