Pojawiają się w domach klientów i podszywają pod inkasentów odczytujących liczniki. Ich celem jest wyłudzenie pieniędzy za energię elektryczną. PGE ostrzega i radzi na co zwrócić uwagę, by nie dać się oszukać.

Metoda oszustów jest prosta. Fałszywy inkasent pyta klienta, dlaczego nie zapłacił jeszcze za energię. Jeśli trafi na osobę, która zalega z płatnościami, żąda natychmiastowego uregulowania długu, obiecując za to wystawienie pokwitowania. To ewidentna próba wyłudzenia pieniędzy.

PGE Polska Grupa Energetyczna informuje, że przedstawiciele Spółki nie pobierają żadnych opłat w domach klientów. Wszelkie formalności związane z opłatami za energię elektryczną, w tym dotyczące zaległości, dokonywane są w Biurach Obsługi Klienta PGE lub poprzez kontakt telefoniczny z Contact Center PGE, tel: 422 222 222.

Jak rozpoznać prawdziwego inkasenta, który odczytuje stan licznika:

  • posiada legitymację służbową ze zdjęciem i numerem – na żądanie odbiorcy powinien się wylegitymować,
  • nie pobiera żadnych opłat,
  • nie może przedstawiać żadnych ofert sprzedaży energii ani przedstawiać umów do podpisania,
  • jeżeli nie zastanie odbiorcy, pozostawia informację z prośbą o podanie stanu licznika telefonicznie (numer: 422 222 222), za pomocą wiadomości SMS (numer: 603 991 388) lub e-mailem.

PGE Obrót S.A. z siedzibą w Rzeszowie wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE – największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowej. Spółka obsługuje ponad pięć milionów odbiorców energii elektrycznej – firm, instytucji i gospodarstw domowych. Podstawowym celem strategii marketingowej PGE Obrót SA jest stałe doskonalenie standardów obsługi klienta, poprzez wdrażanie nowoczesnych rozwiązań i stałą poprawę jakości świadczonych usług oraz dostosowanie oferty do zmieniających się potrzeb klientów i wymogów rynku. Spółka dąży do rozszerzenia oferty świadczonych usług w oparciu o produkty PGE.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj