MultiBank wprowadził do oferty tymczasową kartę debetową dla nowych klientów banku oraz osób, które utraciły posiadaną już kartę. Wydawana jest bezpłatnie podczas jednej wizyty w placówce.
Klient zaraz po uruchomieniu lub przeniesieniu rachunku do MultiBanku może otrzymać kartę tymczasową (wystarczy, że podczas otwarcia rachunku zawnioskuje o docelową kartę debetową). Karta ta jest wypukła i posiada wszystkie standardowe funkcjonalności „debetówki”, tak więc po jej aktywacji można nią np.: płacić w sklepach i punktach handlowo-usługowych, używać do transakcji internetowych, wypłacać za jej pośrednictwem pieniądze z bankomatów oraz dokonywać wpłat we wpłatomatach.
– Podobnie sytuacja wygląda jeśli zgłosi się do nas osoba, która utraciła kartę. Klient podczas jednej wizyty w placówce zastrzeże starą kartę, zamówi nową i w ciągu kilku minut odzyska dostęp do rachunku dzięki karcie tymczasowej – mówi Joanna Materka, naczelnik Wydziału Kart Płatniczych MultiBanku.
Co ciekawe Visa Tymczasowa może być używana jeszcze nawet przez rok po aktywacji karty docelowej.
– Klient może ją zostawić, np. na wypadek zagubienia nowej karty lub jej kradzieży. Jeśli dojdzie do takiej sytuacji wystarczy, że zgłosi telefonicznie utratę „plastiku” i sięgnie do szuflady po kartę tymczasową – wyjaśnia Materka.
W przypadku kiedy obie karty pozostają aktywne, bank pobierze za nie standardowe opłaty związane z posiadaniem karty debetowej. W zależności od rodzaju rachunku wynoszą one od 0 do 5 zł miesięcznie.
Informacje dodatkowe:
Karta Visa Tymczasowa wydawana jest do następujących rachunków:
MultiKonto AQUARIUS
MultiKonto Ja, My, Jestem
Za pośrednictwem karty Visa Tymczasowa klienci mogą:
– płacić za zakupy we wszystkich placówkach handlowych i usługowych oznaczonych symbolem Visa,
– wypłacać gotówkę z bankomatów,
– dokonywać płatności internetowych, pocztowych oraz telefonicznych,
– korzystać z usługi cash back – wypłacając gotówkę podczas płatności kartą,
– wpłacać środki we wpłatomatach MultiBanku i mBanku.
MultiBank