Branża budowlana we Włoszech odpowiada za 9 procent PKB, podobnie wygląda to w innych krajach Unii Europejskiej. Mowa tu więc o olbrzymich kwotach, które są niezwykle ważną częścią krajowych inwestycji – wspomagających rozwój rynku, wzrost gospodarczy i zamożność mieszkańców. Przed branżą budowlaną stoi więc wiele wyzwań i szans. Dlatego też co dwa lata najważniejsi przedstawiciele sektora spotykają w na targach MADE expo w Mediolanie, by dyskutować o przyszłości, trendach technologicznych i wzorniczych, a także wymieniać się doświadczeniami minionych lat. Była to kolejna edycja, na której pojawiły się produkty marki WIŚNIOWSKI, która już od sześciu lat działa na rynku włoskim.
Targi MADE expo to najważniejsze tego typu wydarzenie we
Włoszech. Między 13 a 16 marca Mediolan był nie tylko stolicą mody, ale
również centrum innowacji, technologii i designu.
Mediolańskie
targi w Milano-Rho Fiera ściągają gości z niemal całego świata i
pozwalają na wymianę spostrzeżeń dotyczących kondycji branży nie tylko
na Półwyspie Apenińskim, ale również całym kontynencie.
– Całe
Włochy żyją tym, co prezentowane jest na targach MADE expo. To tu
branża budowlana wymienia się doświadczeniami i chwali osiągnięciami.
Tegoroczna edycja jest dowodem naszych ambicji. Robimy kolejne ważne
kroki w ramach czwartej rewolucji przemysłowej i poszerzamy naszą ofertę
o zaawansowane produkty – mówi Maciej Walencow, Dyrektor Sprzedaży WIŚNIOWSKI na rynki Europy Południowej.
MADE
expo to jednak nie tylko przestrzeń dla producentów. Dedykowane
wydarzenia i stoiska otrzymali również architekci, projektanci i klienci
ostateczni.
Oszczędności i piękno
Zauważalnym
trendem tegorocznej edycji było wyraźne zwrócenie się ku ekologii i
efektywności energetycznej produktów. Jest to odpowiedź na realizowany
na rynku włoskim projekt zwrotu kosztów zakupu rozwiązań poprawiających
termoizolację budynków.
W ten sposób myślenia i tworzenia
wpisuje się m.in. RenoSystem od marki WIŚNIOWSKI. Włosi już od kilku lat
coraz więcej inwestują w odnawianie starszych budynków, a wymiana bramy
garażowej pozwala im poprawić wygląd budynku i zwiększyć jego
efektywność energetyczną.
Nowości i sprawdzone rozwiązania
Na
targach MADE expo WIŚNIOWSKI przedstawił produkty zarówno dedykowane
posesjom i klientom indywidualnym, jak i te, które mają wspierać
przemysł i biznes. Goście mediolańskich targów mogli zobaczyć bramę
garażową PRIME, aluminiowe drzwi zewnętrzne CREO oraz ogrodzenie MODERN w
kolorze MODERN MAROON z autorskiej kolekcji HOME INCLUSIVE 2.0.
Ogromnym
zainteresowaniem cieszyła się brama składana V-KING, przesuwne bramy
wjazdowe: PI130, PI120 oraz system GARDIA. Jednak prawdziwymi gwiazdami
stoiska na MADE expo były dwa zupełnie nowe produkty z logo WIŚNIOWSKI.
–
Przedpremierowo zaprezentowaliśmy segmentowe bramy przemysłowe MakroPro
2.0 i MakroPro 2.0 ALU, które są całkowicie nowymi projektami na rynku i
z pewnością zostaną zauważone przez konsumentów. Cieszymy się, że
mogliśmy je pokazać w tak ważnym dla całej branży miejscu – dodaje Maciej Walencow.
WIŚNIOWSKI we Włoszech
Polacy
i Włosi różnią się od siebie w sposobie bycia i myślenia. Jednak nawet w
przypadku tak odmiennych nacji można dostrzec pewne uniwersalne
potrzeby i oczekiwania. W Polsce i we Włoszech elementy domu muszą
gwarantować bezpieczeństwo i komfort użytkowania – to podstawa dobrego
produktu i fundament dla rozwoju innych cech i funkcjonalności.
Sześć
lat obecności marki WIŚNIOWSKI we Włoszech jest dowodem, że perfekcja
oraz wysoka jakość to cechy, które bez względu na kraj i epokę spotykają
się z uznaniem klientów. WIŚNIOWSKI od 30 lat uznaje tę zasadę za rdzeń
swojej działalności, równocześnie dbając, by uniwersalne rozwiązania
każdy z odbiorców mógł uzupełnić o spersonalizowane elementy – wzory,
kolory czy funkcje.
WIŚNIOWSKI
press box