Znana marka energetyków zmieniła awatar w mediach społecznościowych na wizerunek połączenia misia i tygrysa. W ten sposób Tiger zakomunikował swoją inwestycję w NTF.
Marka Tiger dołączyła do klubu Fancy Bears Metaverse i otrzymała własny token z limitowanej kolekcji. 15 lutego brand zmienił awatar w mediach społecznościowych na wizerunek misia. Obrazek został zaprojektowany z myślą o jak najtrafniejszym przedstawieniu charakteru marki.
– Z dużą ekscytacją dzielimy się wiadomością, że Tiger dołączył do klubu Fancy Bears. Naszym planem docelowym jest stworzenie złożonej sieci kontaktów między posiadaczami tokenów oraz oferowanie im wyjątkowych możliwości. Mamy dużo planów na współpracę z marką w ramach naszej społeczności, jednak na tym etapie nie chcemy jeszcze zdradzać szczegółów. Możemy jedynie powiedzieć, że warto nas obserwować – skomentował Bartek Sibiga, jeden z twórców fanadise.com.
Jeden token, jedna historia
Nienachalność, pewność siebie i doza tajemniczości, kryjąca się za ciemnymi okularami. Tygrys nie musi okazywać swojej siły i energii, on JEST siłą i energię. Tygrys przygotowuje się do kolejnego kroku i zaznaczenia swojej pozycji w hierarchii zwierząt. Power is back!
Co oznacza przynależność do klubu?
Twórcy platformy Fanadise zapewniają, że członkostwo w Fancy Bears Metaverse niesie za sobą wiele korzyści. Dla klubowiczów będą organizowane specjalne wydarzenia i imprezy. Posiadacze misiów mogą również wpływać na podejmowanie decyzji dotyczących projektu.
Źródło: Remarkableones