Telefoniczna obsługa klienta to jeden z najważniejszych aspektów telemarketingu, jeden z jego głównych filarów, bez którego marketing telefoniczny nie byłby możliwy. Właśnie dlatego tak ważna jest wysoka jakość telefonicznej obsługi klienta, od której zależy m.in. sprzedaż, promocja, a nawet wizerunek firmy, która korzysta z tego typu usługi.
Telefoniczna obsługa klienta to jeden z najważniejszych aspektów telemarketingu, jeden z jego głównych filarów, bez którego marketing telefoniczny nie byłby możliwy. Właśnie dlatego tak ważna jest wysoka jakość telefonicznej obsługi klienta, od której zależy m.in. sprzedaż, promocja, a nawet wizerunek firmy, która korzysta z tego typu usługi. W Polsce ilość posiadanych przez obywateli telefonów przekracza liczbę osób, dlatego skuteczne i efektywne dotarcie do klienta za pomocą telefonicznej obsługi klienta jest o wiele łatwiejsze niż np. za pomocą telewizji czy gazety, a także tańsze i przekazywana oferta może być bardziej szczegółowa. Właśnie dlatego korzystanie z usług telefonicznej obsługi klienta jest coraz bardziej popularne.
Na czym polega nasza działalność?
Contact Center to kompleksowe, działające na wielu płaszczyznach call center posiadające wieloletnie doświadczenie w najwyższej jakości telefonicznej obsłudze klienta, która polega przede wszystkim na bezpośredniej, telefonicznej prezentacji szczegółów oferty, przy użyciu najnowocześniejszych technik i narzędzi dopasowanych przez specjalistów do profilu, branży, produktu lub usługi.
Pod okiem specjalistów
Telefoniczna obsługa klienta oferowana przez Contact Center to przede wszystkim wyszkoleni i profesjonalni konsultanci, którzy podczas bezpośredniej, często niezwykle dynamicznej rozmowy z klientem, potrafią szybko zareagować podczas niespodziewanych i często stresujących sytuacji. Wszyscy pracownicy zajmujący się telefoniczną obsługą klienta w Contact Center przechodzą systematyczne i specjalistyczne szkolenia, które pomagają im w osiąganiu skutecznej i efektywnej rozmowy. Ponadto, telefoniczna obsługa klienta odbywa się pod czujnym okiem doświadczonego trenera, który kontroluje przebieg rozmowy i, w razie potrzeby, pomaga.
Rozbudowana oferta
Telefoniczna obsługa klienta w Contact Center działa na wielu płaszczyznach – przede wszystkim informacyjne customer service, aktywna telesprzedaż, wszechstronna infolinia, help desk albo service desk, a także pomoc w ściąganiu należności za pomocą usystematyzowanego procesu kontaktu z dłużnikami, tworzenie rozwiązań customer service w wersji wirtualnej, budowanie bazy danych, badania marketingowe, doradztwo biznesowe i projektowanie oraz budowa wewnętrznego call center. Ponadto, telefoniczna obsługa klienta proponowana przez Contact Center może odbywać się w wielu językach, m.in. angielskim, czeskim, francuskim, greckim, hiszpańskim, niemieckim, ukraińskim, rosyjskim czy włoskim.
Całodobowa obsługa telefoniczna
Oprócz najwyższej jakości telefonicznej obsługi klienta, Contact Center oferuje także prowadzenie działań innymi kanałami, m.in. przez Internet, e-mail, SMS, fax, VoIP oraz IVR, dzięki czemu usługa marketingowa jest kompleksowa, a co za tym idzie, o wiele bardziej efektywna. Ponadto, telefoniczna obsługa klienta może być prowadzona przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez 365 dni w roku, z placówek znajdujących się w różnych lokalizacjach, na terenie całej Polski – dzięki czemu Contact Center bez problemu dopasowuje się do oczekiwań klienta.