-
Największy w Europie sprzedawca elektroniki użytkowej inwestuje w nowe firmy, rozpoczynające działalność w którymkolwiek z obszarów jego aktywności rynkowej – począwszy od aplikacji logistycznych, na innowacyjnych gadżetach skończywszy.
-
Założyciele start-up’ów mogą liczyć nie tylko na wsparcie finansowe – do ich dyspozycji jest również cała sieć Media-Saturn oraz jej partnerzy handlowi, a także 20-tygodniowy program treningowy, który stworzy podstawy pod następne etapy rozwoju.
-
Partnerami SPACELAB są firmy: Ernst & Young, Serviceplan, Barkawi Management Consultants i PAYBACK
W ramach SPACELAB Media-Saturn, będąca spółką-matką dla Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o., uruchamia pierwszy akcelerator sprzedaży detalicznej elektroniki użytkowej w Europie. SPACELAB inwestuje w nowe firmy i oferuje im przez okres 20 tygodni możliwość dalszego rozwoju ich produktów lub usług w zakresie strategii, marketingu, sprzedaży, infrastruktury itd..
W ramach SPACELAB eksperci od zarządzania firmy Media-Saturn, wraz z partnerami SPACELAB z dziedzin przemysłu i doradztwa, zapewniają wsparcie podczas warsztatów i w zakresie mentoringu. Wiemy, że istnieją w świecie handlu detalicznego elektroniką użytkową liczni żądni sukcesu przedsiębiorcy, mający wspaniałe pomysły – wyjaśnia Martin Sinner, sam będący założycielem idealo i zarządzający Electronic Online Group i SPACELAB w Media-Saturn. SPACELAB działa jak nowy typ szkoły biznesu dla młodych przedsiębiorców, którym pomagamy uruchomić kolejny etap rozwoju firmy. Zamiast w sali wykładowej, zajęcia realizowane są po prostu w „prawdziwych realiach życia” w SPACELAB.
Warunkiem uczestnictwa w akceleratorze SPACELAB jest minimalnie opłacalny biznesplan, kompletny zespół założycielski oraz znaczenie dla rynku elektroniki użytkowej. W ramach programu przedsiębiorcy mogą skorzystać z fachowej porady i pomocy całej sieci Media-Saturn – od finansów i planowania (Ernst & Young), strategii marketingowej (Serviceplan) i zarządzania łańcuchem dostaw (Barkawi Management Consultants) poprzez know-how w zakresie katalogowania produktów w handlu detalicznym (Media-Saturn), aż po pakiety lojalnościowe dla klientów (PAYBACK). Uważamy, że założyciele firm sami bardzo dobrze wiedzą, jakie elementy w ich organizacji należy tak wyregulować, aby firma odnosiła większe sukcesy – mówi Sinner. – U nas otrzymują możliwie najlepsze narzędzia do tej operacji, a także jednego z najsilniejszych międzynarodowych partnerów – Media-Saturn. Pierwszy program SPACELAB (zwany „partia”) zostanie uruchomiony w połowie listopada 2015 r. Wnioski o przyjęcie do programu można składać od połowy sierpnia do połowy października. Więcej informacji dostępnych jest na stronie internetowej www.ms-spacelab.com , gdzie również można złożyć wniosek.
Media SATURN
Więcej informacji z firmy MEDIA SATURN ( press box )