Ten model emisji dotyczy reklam wyświetlanych w strefie witryn oraz ich pod stron. Służy to temu, aby trafić do konkretnej grupy odbiorców, ale oczywiście należy też pamiętać o tym, aby wybierać witrynę, czy też pod stronę związaną z tematyką reklamy.
Dzięki temu odniesie ona większy rezultat i szybciej pozyskamy zainteresowanie ze strony odbiorców. Natomiast możemy także nastawić się na wybór witryn ogólno-tematycznych, dzięki którym też będziemy mogli rozszerzyć pole dotarcia do docelowych odbiorców. Obydwie te opcje pozwalają na lepsze zapoznanie się odbiorcy reklamy z daną marką, jak również na większą rozpoznawalność spośród wielu innych marek.
Istnieje także możliwość wyboru reklamy nie tylko i wyłącznie z danej grupy ustalonych (standardowych) reklam, ale także możemy sobie pozwolić na stworzenie własnej, niestandardowej reklamy. Dzięki temu wybieramy taki typ reklamy, który według nas będzie najbardziej odpowiedni i zapewni nam dotarcie do jeszcze większego grona odbiorców. Możemy także nastawić się na wybór witryn ogólno-tematycznych, dzięki którym będziemy mogli rozszerzyć pole dotarcia do docelowych odbiorców.
Wszystkie te rozwiązania są wprowadzane w celu pozyskania coraz to większej grupy użytkowników, dzięki którym będziemy stawali się bardziej rozpoznawalni, konkurencyjni i będziemy mogli rozwijać swoją działalność.