Run on Network (RON)

Ten typ modelu emisyjnego związany jest z udostępnianiem naszej reklamy na wszystkich witrynach znajdujących się w danej sieci medialnej.

Dzięki takiemu rozwiązaniu możliwe jest rozszerzenie strefy dotarcia do wszystkich osób docelowych. Poprzednie modele były związane z grupą docelową, która była ograniczona ze względu na konkretną kategorię, czy też tematykę, natomiast w tym modelu docieramy do wszystkich internautów danej witryny.

Witryny te nie muszą być jedno-tematyczne. Mamy możliwość wyboru spośród wszystkich stron, niezależnie od tematyki możemy wybierać strony ogólno-tematyczne. Podstawową różnicą między tym modelem, a modelami Run On Site i Run On Category jest to, iż docieramy do jeszcze większego grona odbiorców.

Dzięki takiemu modelowi mamy możliwość umieszczania naszych reklam nie tylko w danym poddziale, ale w każdym miejscu danego portalu czy też strony WWW. Mamy również możliwość umieszczenia naszego przekazu na stronie głównej, która jest najczęściej odwiedzana, a to z tego tytułu, iż z reguły wpisujemy adres naszej ulubionej strony i od razu znajdujemy się na stronie głównej, stąd też strona ta ma najwięcej wygenerowanych odsłon.

Prawdopodobieństwo więc ujrzenia naszej reklamy na tej stronie znacznie wzrasta. Wzbogaca to tym samym zasięg dotarcia do naszej grupy docelowej niezwiązanej z konkretną tematyką.


Paweł Kaczmarek

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj