CPM + CPC

To interesujące połączenie standardowej formy reklamy, jaką jest CPM z gwarantowanymi kliknięciami w emitowanych reklamach. Połączenie CPM + CPC to pakiet, który zawiera w sobie maksymalną ilość odsłon jaką mogą wygenerować użytkownicy na potrzeby przeprowadzenia kampanii oraz gwarantowaną liczbę kliknięć w reklamę.

W zależności od potrzeb, reklamodawca może w pełni dostosować pakiet, który spełni uwarunkowania kampanii. Reklamy emitować można w różnych formatach: JPG, PNG, GIF, bądź SWF nie przekraczających wagi 50 KB.

W tym połączeniu koszt jednostkowy za emisję 1000 odsłon reklamy jest stosunkowo niski i waha się w okolicach kilkunastu złotych. Aczkolwiek CPM + CPC polega na tym, iż wykupuje się stosunkowo wysokie pakiety opiewające od jednego do kilku milionów odsłon pojedynczego billboardu, stąd niski koszt emisji reklamy. Bywa tak, iż domy mediowe umożliwiają w tym pakiecie na emisję dwóch odmiennych reklam, które z kolei muszą posiadać te same wymiary mierzone w pikselach.

Drugim modułem, są tak zwane gwarantowane kliknięcia w reklamę, które w zależności od wielkości pakietów gwarantują, iż we wszystkie wyemitowane reklamy będą odnotowane kliknięcia na poziomie od 0.3% do 0.5%. Przy czym poniżej tego progu, domy mediowe zastrzegają sobie prawo do możliwości przerwania kampanii reklamowej. Prócz niskich kosztów związanych z emitowaniem reklam w formie CPM + CPC, za każde gwarantowane kliknięcie, które jest zapewniane przez pakiet nałożony jest oddzielny koszt. Tak więc w zależności od wielkości pakietów, pojedyncze kliknięcie jest warte od 2, 3 zł do nawet 5, 6 zł.

Połączenie CPM + CPC pozwala na emitowanie reklam automatycznie we wszystkich serwisach internetowych, które przynależą (współpracują) z domem mediowym. Dzięki takiemu połączeniu możemy w stosunkowo szybki i tani sposób dotrzeć do dużej ilości unikalnych użytkowników Internetu.

mBrokers.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj