W finale, ogłoszonego po raz dwudziesty drugi konkursu Instytutu Wzornictwa Przemysłowego, znalazły się trzy projekty marki WIŚNIOWSKI: brama PRIME, brama przemysłowa V – KING, a także Identyfikacja Wizualna WIŚNIOWSKI.
Będą one rywalizowały o tytuł Dobry Wzór 2015 z ponad 160 produktami i usługami innych firm. Wyniki poznamy jesienią 2015.
Dobry Wzór to prestiżowa nagroda przyznawana za wzornictwo w Polsce. W tym roku do konkursu zgłoszono 166 produktów i usług, które podzielone zostały na siedem kategorii: Dom, Praca, Sfera Publiczna, Usługi, Nowe technologie, Grafika użytkowa i opakowania i Nowe materiały produkcyjne. Eksperci biorą pod uwagę cechy wizualne, użytkowe, ekonomiczne, wartości dodatkowe, a także innowacyjność, oryginalność i komfort użytkowania.
WIŚNIOWSKI, to firma nieustannie podążająca za nowymi trendami. Istotny jest tu więc nie tylko ciekawy design, innowacyjność, funkcjonalność i trwałość produktów, ale przede wszystkim komfort użytkowania. W kolekcji bram segmentowych PRIME wykorzystano innowacyjne panele INNOVO. Zapewniają one wysokie właściwości termoizolacyjne, a ich kształt pozwala na zastosowanie specjalnego systemu maskującego. Pozwoliło to osiągnąć interesujący efekt wizualny w połączeniu z wyjątkowymi parametrami bezpieczeństwa. Jego nowatorska budowa i kształt są elementami wyjściowymi do powstania wszystkich innowacyjnych rozwiązań zastosowanych w bramie PRIME. Wszystkie te cechy przyczyniły się do zakwalifikowania się bram PRIME do finału konkursu Dobry Wzór 2015.
Kolejnym produktem docenionym przez profesjonalistów jest ultranowoczesna brama V-KING. Świetnie sprawdza się ona w centrach logistycznych, portach, lotniskach oraz innych obszarach przemysłowych. Jej unikatowa konstrukcja, połączona z najwyższej jakości komponentami, sprawia, że model ten sprawdzi się nawet w najtrudniejszych warunkach. Brama ta łączy zalety bramy dwuskrzydłowej i szlabanu umożliwiając bieżącą kontrolę dostępu lub sterowanie ruchem. Innowacyjna konstrukcja łamanych skrzydeł zapewnia płynną i niezawodną pracę skrzydeł bramy.
W finale konkursu znalazła się także została Identyfikacja Wizualna marki WIŚNIOWSKI.
Przeprowadzony po ponad 20 latach rebranding miał na celu odświeżenie wizerunku marki i przede wszystkim podkreślić najwyższą jakość oferowanych produktów. Zmianom uległo więc logo oraz materiały promocyjne firmy. Nowa wizualizacja jest minimalistyczna, a zarazem mocna w przekazie. Logotyp tworzy zgrabna konfiguracja liter „a” oraz „w”, które tworzą koronę. Zmianie uległa także kolorystyka. Postawiono na odcienie szarości oraz biel. Nowa wizualizacja znakomicie odzwierciedla silną pozycję i ponadczasowy wizerunek firmy Wiśniowski. Efekty rebrandingu marki zostały docenione zarówno przez klientów marki, ale także przez grono profesjonalistów. Obecnie bowiem nowy znak firmowy możemy podziwiać wraz z 334 innymi nowoczesnymi znakami identyfikacji wizualnej na II Ogólnopolskiej Wystawie Znaków Graficznych w Centrum Designu w Gdyni. Potwierdza to, że pojawienie się nowego znaku marki WIŚNIOWSKI wśród najlepszych, finałowych Identyfikacji Wizualnych konkursu Dobry Wzór 2015 nie jest przypadkowe.
Laureatów konkursu poznamy 22 października. Wystawa pokonkursowa Dobry Wzór 2015, podczas której zobaczyć będzie można także produkty marki WIŚNIOWSKI, potrwa od 23 października do 29 listopada 2015r. Dodatkowo brama Connect H, drzwi zewnętrzne CREO oraz brama przemysłowa SLIDE PRO zostały wyróżnione jako produkt rekomendowany do konkursu Dobry Wzór 2015.
WIŚNIOWSKI (PRESS BOX )