mediaexpert

Sieć Media Expert w III kwartale 2015 r. powiększyła się o 16 nowych lokalizacji. Uruchomiono również 10 elektromarketów po gruntownych remontach. Sieć, poprzez 369 elektromarketów jest dziś obecna w 313 miastach w całej Polsce i zapowiada utrzymanie tempa ekspansji również w ostatnim kwartale tego roku.

Media Expert umacnia swoją pozycję wśród sieci RTV/AGD w Polsce. W ciągu trzech ostatnich miesięcy, oddano do użytkowania 16 nowych elektromarketów. „Kontynuujemy naszą strategię rozwoju i nie zwalniamy tempa. Tylko w tym roku uruchomiliśmy łącznie 63 nowe lokalizacje sprzedaży.” – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.

Media Expert poprzez 369 elektromarketów jest obecna w 313 miastach na terenie całego kraju. „Już w styczniu zapowiadaliśmy, że podobnie, jak zeszły rok, również i ten upłynie pod znakiem intensywnej ekspansji. Dziś możemy powiedzieć, że jesteśmy na dobrej drodze, by osiągnąć pod tym względem najlepszy wynik w historii Media Expert.” – dodaje Mystkowski.

Na uwagę zasługuje fakt, że Media Expert coraz śmielej konkuruje na rynkach dużych miast. W ostatnim kwartale otwarto elektromarkety „włączające niskie ceny” między innymi w Łodzi, Bydgoszczy i Poznaniu. Sieć stale analizuje rynek pod kątem lokalizacji o największym potencjale biznesowym. „Mamy ambicję rozwoju i ugruntowania rangi Media Expert w naszej branży, dysponujemy niezbędnym know-how i doświadczeniem, które umożliwiają nam skuteczną rozbudowę sieci oraz minimalizację wszelkich ryzyk. Dbamy o wszystkie aspekty codziennej działalności handlowej, wyznaczanie standardów obsługi klienta i stałe wzmacnianie naszej konkurencyjności. To przynosi zadowalające efekty”. – twierdzi rzecznik prasowy.

Media Expert nie zapomina również o handlu w sieci. Sklep internetowy MediaExpert.pl jest stale notowany wśród najpopularniejszych witryn w kategorii E-commerce w Polsce według badania Megapanel PBI/Gemius. Tuż przed wakacjami MediaExpert.pl zajął I miejsce w kategorii „Internetowe sklepy RTV-AGD”, w badaniu przeprowadzonym przez Dziennik Gazeta Prawna. „Zwycięstwo w tym zestawieniu to efekt udoskonalania elementów synergii między nowoczesnymi i tradycyjnymi formami sprzedaży. Mamy sygnały, że klienci doceniają nasze starania – przede wszystkim w zakresie usług osobistego odbioru zakupów dokonanych w sieci, w dowolnym z 369 elektromarketów w Polsce.” – dodaje Mystkowski.

Media Expert
www.mediaexpert.pl
więcej informacji z Media Expert

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj