Nie trzeba już ruszać się z domu, żeby dokładnie obejrzeć pralkę, lodówkę czy inny sprzęt AGD. Zdjęcia produktów zamieszcza każdy sklep internetowy. Amica poszła jeszcze dalej.
Na swojej stronie internetowej pokazuje urządzenia w wersji 3D – przestrzennej. Można na nie patrzyć z każdej strony, obracać, zaglądać do środka i przyglądać się szczegółom. To ważna przewaga, bo nawet w tradycyjnym sklepie nie zawsze jest taka możliwość.
Dzięki 3D można się dobrze przyjrzeć istotnym elementom sprzętu, na które Amica zwraca szczególną uwagę klientów. Można również zajrzeć do jego wnętrza i obejrzeć innowacyjne rozwiązania, dzięki którym urządzenie zdaniem producenta zasługuje na zainteresowanie. Żeby nie pozostawać tylko w świecie wirtualnym, weźmy pod uwagę najliczniejszą grupę produktów – sprzęt grzejny. Wersje 3D dotyczą tradycyjnych kuchni wolnostojących i sprzętu do zabudowy.
Piekarnik do zabudowy z płytą gazową na szkle Integra GHGI85512A można obracać o 360 stopni, i to zarówno w wersji otwartej, jak i zamkniętej. Zarówno cały front, jak i tył można obejrzeć dokładniej dzięki funkcji zoom. Ponadto Amica w przypadku tego urządzenia zwraca uwagę na cztery punkty, jakie z pewnością będą miały znaczenie dla wygody przyszłego użytkownika: programator sensorowy Ts, który – jak przystało na inteligentne rozwiązanie – oszczędza czas i zapewnia bezpieczeństwo; zapalacz gazu w pokrętle; rożen; wymienne wkłady katalityczne, które gwarantują czystość piekarnika, zatrzymując tłuszcz i brud.
Podobnie jest ze sprzętem chłodniczym. Tu w prezentacji 3D np. chłodziarki Premium FK356.6DFZVX Amica zwraca uwagę na najnowocześniejsze rozwiązania zastosowane w nowej generacji urządzeń: Anti Bacteria System, funkcję No Frost i sterowanie elektroniczne. Podkreśla również klasę energetyczną A+, dzięki której chłodziarka zużywa mniej energii elektrycznej, a rachunki za prąd są niższe niż do tej pory, co ma ogromne znaczenie w przypadku urządzenia, które musi pracować non-stop.
Oprócz tych kategorii z prezentacji 3D można skorzystać również w odniesieniu do pralek i zmywarek. Ponadto dla wygody klientów producent umożliwił korzystanie z wersji 3D za pomocą aplikacji Amica Mobile. Ułatwiają to również QR cody zamieszczone w katalogach produktowych.
Dużo możliwości, ale i tak nie wszystkie. Spośród pozostałych warto wspomnieć o portalu YouTube, na którym umieszczane są filmy prezentujące możliwości i zalety sprzętu. Amica zadbała o to, aby konsumenci mieli jak najszerszy dostęp do jej oferty. I to z wielu stron, w wielu wymiarach – również 3D. Postawiła na interakcję i na nowe technologie w komunikacji, które stanowią idealnie dobraną parę z innowacjami produktowymi.
Amica
WIĘCEJ INFORMACJI Z FIRMY AMICA WRONKI S.A. (PRESS BOX)