Trwa najnowsza kampania telewizyjna prezentująca kolekcję Wiśniowski Home Inclusive. Kolekcja jest  wyjątkowym połączeniem w jednej stylistyce bramy, drzwi  i ogrodzenia.

Kolekcja Wiśniowski Home Inclusive to jeden z najnowszych produktów sądeckiej firmy Wiśniowski, nagrodzony przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego, jako doskonały przykład projektowania, będącego odzwierciedleniem światowych trendów i wysmakowanego designu.

– Kilka produktów, jedna linia stylistyczna, to przekaz, z jakim chcemy w tej kampanii dotrzeć do szerokiego grona klientów – mówi Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu firmy Wiśniowski. – Wiśniowski Home Inclusive to połączenie naszych najlepszych produktów w jeden wyjątkowy pakiet. Łączy je spójna linia stylistyczna w której istotny jest każdy element wysokiej klasy: brama, drzwi i system ogrodzeń.

Połączenie nowoczesnej technologii i wysmakowanej stylistyki produktów, to przekaz, z jakim sądecki producent bram i ogrodzeń chce dotrzeć do świadomości konsumentów i wyróżnik firmy na tle branży. Obecna ogólnopolska kampania telewizyjna jest kolejnym mocnym akcentem promocyjnym firmy Wiśniowski w ostatnim czasie. Spoty prezentujące Wiśniowski Home Inclusive będą prezentowane we wszystkich największych stacjach telewizyjnych w kraju do końca maja.

Rozszerzona wersja spotu dostępna jest pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=pBKD7j6MeJA

WIŚNIOWSKI (PRESS BOX)
www.wisniowski.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj