W 2007 roku na wymagającym rynku alkoholowym pojawiła się nowość, która zaintrygowała konsumentów – Czysta de Luxe Żołądkowa Gorzka. W momencie gdy trafiła na sklepowe półki, była już zwycięzcą ogólnopolskiego testu konsumenckiego, w którym Polacy uznali jej smak za najlepszy. Szybko zdobyła szerokie grono entuzjastów.
Doskonały smak, osiągany dzięki dopracowanej recepturze i procesowi produkcji polegającemu m.in. na sześciofazowej destylacji i filtracji przez naturalne filtry węglowe doceniła również kapituła konkursu Vodka Masters w Londynie, która w 2009 roku przyznała Czystej de Luxe złoty medal!
W tym samym roku, po niespełna dwóch latach obecności na rynku, Czysta de Luxe została najlepiej sprzedającą się wódką w kraju, a z producenta uczyniła lidera rynku! Zajęła pierwsze miejsce w międzynarodowym rankingu Drinks International – Millionaires Club jako najszybciej rosnąca marka wódki na świecie.
W 2010 roku co piąta wypijana butelka wódki czystej, zawierała właśnie Czystą de Luxe Żołądkową Gorzką (źródło AC Nielsen 2011r.).
Choć producent odnosi spektakularne sukcesy, nieprzerwanie troszczy się o najwyższą jakość Czystej de Luxe. Postanowił więc udoskonalić jedyną rzecz, którą można było poprawić – butelkę.
Nowe opakowanie Czystej de Luxe Żołądkowej Gorzkiej oddaje wszystkie cechy zamkniętego w nim alkoholu. Mocny, czysty charakter oraz doskonałą jakość, którą doceniają polscy konsumenci.
Butelkę wyróżnia unikalny kształt z bocznymi grawerami, który idealnie dopasowany jest do dłoni i umożliwia wygodne uchwycenie.
– Rynkowy sukces Czystej de Luxe i uznanie konsumentów oraz świetny smak potwierdzone 11 medalami w międzynarodowych i krajowych konkursach, to wystarczające argumenty do tego aby produkt ubrać w nową, lepszą, wyróżniającą szatę ‘’ – mówi Ewa Markiton Senior Brand Manager w Stock Polska
Zmianie uległa też etykieta i kolorystyka. Mocne połączenie czerni z intensywną czerwienią podkreśla niezwykłą klasę tego alkoholu. To opakowanie godne lidera rynku wódki, zdobywcy wielu prestiżowych nagród i zaufania Klientów.
Anonimowy konsumencki test jakości wódek czystych przeprowadzony przez Instytut Pentor w 2007.
Millionaires Club to prestiżowy ranking alkoholi mocnych oparty na wynikach sprzedaży Każdego roku jest jedną z najbardziej oczekiwanych publikacji w branży. Stanowi też doskonałą informację na temat sytuacji na rynku i wskazuje najsilniejsze marki.
Media Forum