W październiku br. wpływy reklamowe stacji TV wyniosły 1,66 mld zł i były o 7,6 proc. niższe od odnotowanych w tym samym miesiącu 2010 r. Jak wynika z danych firmy Kantar Media (poprzednio Expert Monitor), w październiku br. wśród telewizji najwięcej na reklamach (bez autopromocji) zarobił TVN – 415,4 mln zł (0,6 proc. więcej niż przed rokiem). Na drugim miejscu uplasował się Polsat z 358,9 mln zł przychodu (0,6 proc. więcej niż rok temu), a trzecia pozycja należała do telewizyjnej Jedynki, której reklamy zapewniły 227,2 mln zł (spadek o 19,7 proc.).
W październiku br. wpływy reklamowe stacji TV wyniosły 1,66 mld zł i były o 7,6 proc. niższe od odnotowanych w tym samym miesiącu 2010 r.
Jak wynika z danych firmy Kantar Media (poprzednio Expert Monitor), w październiku br. wśród telewizji najwięcej na reklamach (bez autopromocji) zarobił TVN – 415,4 mln zł (0,6 proc. więcej niż przed rokiem).
Na drugim miejscu uplasował się Polsat z 358,9 mln zł przychodu (0,6 proc. więcej niż rok temu), a trzecia pozycja należała do telewizyjnej Jedynki, której reklamy zapewniły 227,2 mln zł (spadek o 19,7 proc.).
Kolejna lokata należała do telewizyjnej Dwójki, której wpływy wyniosły we wrześniu 169,9 mln zł i były niższe od zeszłorocznych o 10,3 proc. Pierwszą piątkę zamknęła Viva Polska z 53,3 mln zł przychodu reklamowego (21 proc. mniej niż w październiku 2010 r.).
Dane, przygotowane przez firmę Kantar Media, opracowano na podstawie danych cennikowych netto, bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów.
AP