W październiku br. wpływy reklamowe stacji TV wyniosły 1,66 mld zł i były o 7,6 proc. niższe od odnotowanych w tym samym miesiącu 2010 r. Jak wynika z danych firmy Kantar Media (poprzednio Expert Monitor), w październiku br. wśród telewizji najwięcej na reklamach (bez autopromocji) zarobił TVN – 415,4 mln zł (0,6 proc. więcej niż przed rokiem). Na drugim miejscu uplasował się Polsat z 358,9 mln zł przychodu (0,6 proc. więcej niż rok temu), a trzecia pozycja należała do telewizyjnej Jedynki, której reklamy zapewniły 227,2 mln zł (spadek o 19,7 proc.).

W październiku br. wpływy reklamowe stacji TV wyniosły 1,66 mld zł i były o 7,6 proc. niższe od odnotowanych w tym samym miesiącu 2010 r.
 
Jak wynika z danych firmy Kantar Media (poprzednio Expert Monitor), w październiku br. wśród telewizji najwięcej na reklamach (bez autopromocji) zarobił TVN – 415,4 mln zł (0,6 proc. więcej niż przed rokiem).
 
Na drugim miejscu uplasował się Polsat z 358,9 mln zł przychodu (0,6 proc. więcej niż rok temu), a trzecia pozycja należała do telewizyjnej Jedynki, której reklamy zapewniły 227,2 mln zł (spadek o 19,7 proc.).
 
Kolejna lokata należała do telewizyjnej Dwójki, której wpływy wyniosły we wrześniu 169,9 mln zł i były niższe od zeszłorocznych o 10,3 proc. Pierwszą piątkę zamknęła Viva Polska z 53,3 mln zł przychodu reklamowego (21 proc. mniej niż w październiku 2010 r.).
 
Dane, przygotowane przez firmę Kantar Media, opracowano na podstawie danych cennikowych netto, bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów.
 
AP

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj