W kwietniu br. największą widownię zgromadziły „Wiadomości” telewizyjnej Jedynki, tuż za nimi uplasowały się „Fakty w TVN. Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Mediarun.pl, liderem wśród serwisów informacyjnych były w minionym miesiącu „Wiadomośći”. W dniach 1-29 kwietnia gromadziły one przed telewizorami średnio 4,52 mln widzów, a udział stacji w rynku ukształtował się na poziomie 31,66 proc.
W kwietniu br. największą widownię zgromadziły „Wiadomości” telewizyjnej Jedynki, tuż za nimi uplasowały się „Fakty w TVN.
Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Mediarun.pl, liderem wśród serwisów informacyjnych były w minionym miesiącu „Wiadomośći”. W dniach 1-29 kwietnia gromadziły one przed telewizorami średnio 4,52 mln widzów, a udział stacji w rynku ukształtował się na poziomie 31,66 proc.
W tym samym miesiącu 2009r. „Wiadomości” miały mniejszą widownię – oglądało je średnio 3,86 mln osób przy 30,62 proc. udziału w rynku.
Drugą pozycję zajęły w kwietniu br. „Fakty”, które przyciągnęły do TVN średnio 3,68 mln widzów, a udział w widowni wyniósł 28,87 proc. (3,62 mln, 32,17 proc. w 2009 r.).
Pierwszą trójkę uzupełnił „Teleexpress” w TVP1 z 3,58 mln widzów i 34,35 proc. udziału w rynku (3,33 mln, 41,52 proc. przed rokiem).
Na kolejnych miejscach uplasowały się „Wydarzenia” Polsatu, które wybierało średnio 2,27 mln osób, oraz „Panorama” telewizyjnej Dwójki (o godz. 18.00) z 1,49 mln widzów. W kwietniu br. serwisy te odnotowały odpowiednio 17,94 proc. i 13,03 proc. udziału w rynku (20,05 proc. i 12,35 proc. w tym samym miesiącu 2009 r.).
K. Gembalik
Źródło: www.medialink.pl