Już w marcu, wzrok konsumentów przykuje nowy design batoników Pawełek. Wyróżniające się na półce opakowania, podkreślą młody i nowoczesny charakter marki. Apetyczne i wyraziste grafiki, ilustrujące zawartość opakowania, będą zachęcać do zakupu produktu.
Dzięki wprowadzonym zmianom, Pawełek będzie mógł jeszcze skuteczniej konkurować w kategorii produktów impulsowych. Za kreację graficzną nowych opakowań odpowiada agencja Huddleston.
Re-design Pawełka, to między innymi, lifting logotypu marki, który poprzez zwiększenie liter kontrastujących z tłem, stał się bardziej czytelny i widoczny nawet z dużej odległości. Siła rynkowa marki została zwiększona poprzez czytelny, wręcz minimalistyczny layout graficzny oraz monochromatyczny „color cod”, dzięki któremu tworzy się jednolity blok kolorystyczny na półce sklepowej. Zastosowanie elementów złoconych, metalizowanych przesuwa brand Pawełek do wyższej strefy cenowej. Z opakowania zniknęły też kolorowe, dziecinne obrazki i zostały zastąpione nowoczesną grafiką oraz zdjęciem batonika, przedstawiającym płynność i aksamitność wylewającego się nadzienia. Ta wizualizacja buduje atmosferę delikatności, charakterystyczną dla batoników nadziewanych. Oznaczenie Pawełków różnymi kolorami, poprawia nawigację smaków. I tak na przykład, najbardziej popularny Pawełek o smaku toffi, jest opatrzony kolorem brązowym, a Pawełek z advocatem żółtym. Konsument na opakowaniu znajdzie również informację czy batonik jest z mlecznej, czy deserowej czekolady.
Re-design opakowań to kolejne z działań, składających się na nowe pozycjonowanie marki Pawełek. Głównym zadaniem jest odświeżenie jej wizerunku i zwiększenie atrakcyjności w oczach młodych ludzi. Pawełek ma stać się współczesną, dojrzałą marką z poczuciem humoru, przeznaczoną dla ludzi, którzy potrafią na luzie podchodzić do życia.
Wedel
WIĘCEJ INFORMACJI z firmy Wedel (PRESS BOX)