Kampanię otwiera kreacja przedstawiająca bezpłatne eKonto – platformę produktową, pozwalającą użytkownikowi na pełne, samodzielne oraz zdalne zarządzanie własnymi finansami. Rachunek przedstawiony jest jako centrum finansowe, za pośrednictwem którego klient może zrealizować najprostsze operacje bankowe, wziąć kredyt on-line i kupić jednostki funduszy lub ubezpieczenie.

Ruszyła nowa kampania mBanku. Premierowy spot telewizyjny promuje bezpłatny rachunek bankowy – eKonto.

Kampanię otwiera kreacja przedstawiająca bezpłatne eKonto – platformę produktową, pozwalającą użytkownikowi na pełne, samodzielne oraz zdalne zarządzanie własnymi finansami. Rachunek przedstawiony jest jako centrum finansowe, za pośrednictwem którego klient może zrealizować najprostsze operacje bankowe, wziąć kredyt on-line i kupić jednostki funduszy lub ubezpieczenie.

W pierwszej kolejności kampania obejmie swoim zasięgiem telewizję (TVN, TVP, Polsat i najpopularniejsze stacje tematyczne) oraz internet. W następnych tygodniach pojawią się działania ambientowe na wybranych basenach, w klubach fitness, pubach i galeriach handlowych.

Spot mBanku wyreżyserował Tomasz Konecki. Kreację przygotowała agencja Ambasada Brand Communication, a media zaplanował dom mediowy MPG.

Od 1 października kampania będzie również widoczna na billboardach i citylightach w największych miastach Polski
, a spot reklamowy będzie emitowany w kinach dwóch największych sieci: Cinema City i Multikino. Kampania promująca eKONTO potrwa 6 tygodni i zakończy się w październiku.


JK

Zobacz także:

Kredyt Bank promuje kredyt gotówkowy bez prowizji

Kot znów hipnotyzuje

…a dresik mam na WP

,21,5378,1285060461

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj