Klienci firmy Wiśniowski i cała branża budowlana dobrze już znają bramę uchylną Connect wzór H, a wyniki sprzedażowe pokazują, że rynek szybko ją polubił. Skoro coś jest dobre, to – w myśl filozofii firmy – nawet najlepszy produkt należy ulepszyć.
Tak też stało się z bramą Connect, która teraz zaspokoi gusta nawet najbardziej wymagających klientów, przywiązujących szczególną wagę do designu. Jednak zanim o tym, przypomnijmy, za co rynek budowlany polubił bramę Connect wzór H?
– Ta brama, wśród wielu zalet, posiada dwie, których nie sposób przecenić – wyjaśnia Marcin Strzelec, menedżer grupy produktowej w firmie Wiśniowski. – Po pierwsze jest to brama, którą można zamontować nawet w najtrudniejszych sytuacjach. Nie jest wymagająca, a mówiąc językiem przyrodników, łatwo się adaptuje w najtrudniejszych nawet warunkach, kiedy brakuje nam przestrzeni bocznych i nadproża. Connect dobrze sprawdza się np. w budownictwie renowacyjnym, kiedy zastane warunki nie pozostawiają nam zbyt wielu możliwości. Pod względem wzorniczym również posiada ważne atuty. Wizualnie brama uchylna Connect wygląda jak brama segmentowa. W swojej klasie jest to produkt premium.
Nowością w bramach Connect są aplikacje ozdobne między panelami skrzydła – wykonywane w kolorach drewnopodobnych– złoty dąb i orzech, stal nierdzewna, oraz w dowolnym kolorze z palety RAL. Efekt może zaskoczyć. Ten z pozoru niewielki zabieg zmienia płaszczyznę skrzydła bramy w efektowny element fasady.
Identyczne aplikacje można zastosować również w drzwiach Connect H, co pozwoli stworzyć świetny i niebanalny komplet brama garażowa i drzwi boczne.
WIŚNIOWSKI (PRESS BOX)