„Poznaj zdanie o Polakach” – pod takim hasłem 1 maja rozpoczęła się nowa kampania promocyjna marki Tyskie. Kampania została zainaugurowana emisją 45-sekundowego spotu telewizyjnego pt. „Rosja”. Jego emisja obejmuje ogólnopolskie kanały największych stacji telewizyjnych. Wersja 60-sekundowa wyświetlana będzie w kinach. Na kampanię złożą się ponadto aktywności prowadzone w prasie, radio, internecie i na billboardach. Wsparcie stanowić będą także działania PR.
„Poznaj zdanie o Polakach” – pod takim hasłem 1 maja rozpoczęła się nowa kampania promocyjna marki Tyskie.
Kampania została zainaugurowana emisją 45-sekundowego spotu telewizyjnego pt. „Rosja”. Jego emisja obejmuje ogólnopolskie kanały największych stacji telewizyjnych. Wersja 60-sekundowa wyświetlana będzie w kinach.
Na kampanię złożą się ponadto aktywności prowadzone w prasie, radio, internecie i na billboardach. Wsparcie stanowić będą także działania PR.
1 maja ruszy także promocja konsumencka typu on-pack „Poznaj zdanie o Polakach”. Swym zasięgiem obejmie ona punkty sprzedaży na terenie całego kraju. Do komunikacji tej promocji, w której do wygrania będą m.in. czeki podróżne o wartości 5 000 zł, użyte będą opakowania promocyjne (puszka, butelka, cztero i sześciopak) oraz materiały POS w punktach sprzedaży.
Aby wziąć udział w promocji należy kupić piwo Tyskie w promocyjnym opakowaniu, zachować paragon jego zakupu i wysłać SMS o treści „Tyskie” na numer 70027. W odpowiedzi zwrotnej należy jak najszybciej udzielić odpowiedzi na zadane pytanie: jakiej narodowości jest obcokrajowiec, który wypowiada zdanie na temat cech Polaków. Promocja potrwa do końca miesiąca.
Za koncepcję kreatywną i realizację spotu TV, kreację billboardu, reklam prasowych oraz pomysł i produkcję książki odpowiedzialna jest agencja DDB. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Cut Cut. Planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu Starcom.
Działania BTL (w tym promocję konsumencką i projekty opakowań promocyjnych) oraz działania w internecie, również w zakresie social media, przygotowała agencja TequilaPolska. Za działania PR odpowiada agencja Raczkiewicz Chenczke Consultants/Rc2.