W czerwcu br. wśród największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych jedynie TVN zyskał widzów w porównaniu z czerwcem 2009 r. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, przygotowanych dla Mediarun.pl, najchętniej oglądanymi stacjami były w czerwcu br. TVP1 i TVN, które zainteresowały średnio 18,92 proc. oraz 15,38 proc. telewizyjnej widowni (odpowiednio 20,83 proc. i 13,27 proc. w tym samym miesiącu ub.r.).
W czerwcu br. wśród największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych jedynie TVN zyskał widzów w porównaniu z czerwcem 2009 r.
Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, przygotowanych dla Mediarun.pl, najchętniej oglądanymi stacjami były w czerwcu br. TVP1 i TVN, które zainteresowały średnio 18,92 proc. oraz 15,38 proc. telewizyjnej widowni (odpowiednio 20,83 proc. i 13,27 proc. w tym samym miesiącu ub.r.).
Pierwszą trójkę uzupełniła Dwójka, która była oglądana przez 14,82 proc. osób (16,24 proc. przed rokiem), a tuż za nią w zestawieniu znalazł się Polsat z 12,96 proc. udziału w rynku (15,07 proc. w czerwcu 2009 r.).
Zagregowany całodobowy udział w rynku czterech największych nadawców wyniósł w minionym miesiącu 62,08 proc., w porównaniu do 65,41 proc. w analogicznym okresie 2009 r.
W czerwcu br. widzów straciła także Czwórka (TV4), której udział w rynku ukształtował się na poziomie 1,93 proc. (2,04 proc. w tym samym miesiącu ub.r.) oraz TVN7 – 1,49 proc. (1,59 proc. przed rokiem).
Natomiast słupki oglądalności po raz kolejny wzrosły TV Puls. W analizowanym okresie Telewizja Puls uzyskała średni udział w oglądalności na poziomie 1,34 proc. w porównaniu do 1,06 proc. w czerwcu 2009 r.
K. Gembalik
Źródło: www.medialink.pl
Zobacz także:
– TVP Info: Lotto bardziej rozrywkowe