Komiksowe i bardziej aspiracyjne logo oraz atrakcyjna grafika , a także bohaterowie Jupik T.E.A.M. w zupełnie nowej odsłonie.
Do tego komiks na każdym opakowaniu. Tak od dzisiaj będzie wyglądał nowy Jupik. Zmiany dotyczą wszystkich produktów pod tą marką. Dodatkowo Hoop Polska wprowadza nowy napój – Jupik Aqua Sport. Pierwszą na rynku, innowacyjną wodę z witaminami dla dzieci aktywnych.
“Jupik to innowacyjna marka dziecięca. Aby móc to z dumą o sobie powiedzieć, marka musi nieustannie się zmieniać tak, by przez cały czas być integralną częścią świata młodego konsumenta” – mówi Patrycja Giurko, Group Brand Manager Hoop Polska.
Zarządzanie marką Jupik zostało przekazane jesienią 2011do Hoop Polska – tutaj skupia się obecnie odpowiedzialność za strategię tej marki na rynkach polskim, czeskim, słowackim i węgierskim. I właśnie tutaj powstał nowy koncept produktu, pozycjonowanie i redesign opakowania.
Wszystkie te zmiany mają na celu jeszcze lepsze dopasowanie Jupika do świata młodych konsumentów i wzbudzenie ich zainteresowania. Komiks to forma od zawsze obecna w życiu dzieci. W kontekście opakowań jest innowacyjnym sposobem pokazania historii bohaterów marki. Doskonale wpisuje się w innowacyjność marki Jupik – mówi Patrycja Giurko.
Jupik się podąża za modnym wśród dzieci trendem „małych agentów”.
Jupik Team stał się zespołem Tajnych Ekspertów Aktywnej Mocy – T.E.A.M. To grupa specjalnych agentów, którzy walczą z tajemniczą organizacją M.I.S.T., używając swojego sprytu, charakterystycznych dla każdego członka zespołu, umiejętności oraz super gadżetów.
Wzorem postaci Jupik Team są prawdziwe dzieci zanimowane i narysowane na potrzeby marki i świata komiksu.
Firma Hoop Polska wraz ze zmianami wprowadziła na rynek nowy produkt – Jupik Aqua Sport to funkcjonalna woda dla dzieci wzbogacona witaminami. Opakowanie nadaje produktowi charakter izotoniku – napoju przeznaczonego dla ludzi aktywnych. Jupik Aqua Sport kierowany jest właśnie do aktywnych dzieci, które lubią wszelkie formy ruchu – od piłki nożnej po taniec. Nowość produkowana jest w dwóch wersjach smakowych: malinowej i pomarańczowej. Bohaterem opakowania tego innowacyjnego produktu w kategorii marek dziecięcych, będzie piłka – symbol sportu w Polsce w roku 2012.
Za kreację opakowań, redesign logotypu oraz pomysł na Jupik T.E.A.M odpowiadała agencja PND Futura. Obsługą działań interaktywnych oraz ATL zajmuje się agencja OS3.
Jupik T.E.A.M. – Tajni Eksperci Aktywnej Mocy
Hoop Polska Sp. z o.o, wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia ponad 600 pracowników.
Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik, syropy Paola i Jarmark Polski oraz krystalicznie czyste wody: mineralną Arctic i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua, pierwszą na rynku dziecięcą wodę funkcjonalną z witaminami Jupik Aqua Sport. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels.
Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z o.o jest Martin Mateáš. W skład zarządu wchodzi również Simona Nováková – Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy spółki oraz Członkowie Zarządu: Marek Kmiecik – Dyrektor Marketingu i Rene Novotny – Dyrektor Operacyjny.
HOOP Polska
Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX)